NEO.bet geeft cadeautjes weg!
Onze bookmaker van de maand trakteert op cadeautjes!
(Actie niet geldig voor Belgische leden)
Speciaal voor onze bookmaker van de maand kun jij kans maken op een heerlijk cadeautje van NEO.bet! Heb je nog geen account bij NEO.bet? Dan kun je eerst van deze exclusieve welkomstbonus gebruikmaken en vervolgens meedoen aan deze unieke actie.
Volg onderstaande stappen om jouw cadeau van NEO.bet te ontvangen:
- Plaats vijf weddenschappen bij NEO.bet in september 2019
- Laat uiterlijk op 30 september via deze link een ervaring achter over NEO.bet*
- Ontvang in de eerste week van oktober je gratis cadeau op je NEO.bet account!
*Heb je in het verleden al een ervaring geplaatst voor NEO.bet? Dan kun je stap 2 overslaan.
Let op: naast dit extraatje van de bookmaker kun je uiteraard weer kans maken op één van de vier Bol.com waardebonnen van €25 die we maandelijks verloten onder alle geplaatste ervaringen!
Voorwaarden:
- Deze actie is alleen geldig voor klanten van NEO.bet die vijf weddenschappen bij deze bookmaker hebben geplaatst en een ervaring over deze bookmaker hebben geplaatst vóór 30 september 2019.
- Het cadeau wordt in de eerste week van oktober 2019 aan je NEO.bet account toegevoegd.
- We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
Waar claim ik die, de bets al een week geleden gespeeld ??
Ik denk dat wanneer je de onderstaande stappen hebt uitgevoerd, je de prijs automatisch in de eerste week van oktober krijgt:
- Laat vóór 30 september via deze link een ervaring achter over NEO.bet*
OK. 1e week October
Het fijne van deze bookmaker vind ik dat er in de appstore een app beschikbaar is. Blijkbaar dus door de regulering heen gekomen.
Ook is het fijn dat ze je uitgebreide informatie weergeven op je betslip zoals het verloop van de odd gedurende de match.
Wel mis ik het aantal spelopties zoals het spelen van een asian handicap of soms zelfs geen over/under goals.
Waarschijnlijk doe je ook mee aan de actie, helemaal goed!
Je ervaring moet je echter wel via dit formulier delen, zodat je ook een cijfer kan geven. Alvast bedankt!
Het is inmiddels de laatste dag van september, wat betekent dat dit de laatste kans is om het cadeautje te verzilveren!
Wat je moet doen om dit presentje niet te hoeven missen? Doorloop de onderstaande stappen!
Volg onderstaande stappen om jouw cadeau van NEO.bet te ontvangen:
- Laat uiterlijk op 30 september via deze link een ervaring achter over NEO.bet*
- Ontvang in de eerste week van oktober je gratis cadeau op je NEO.bet account!
Oh ja, morgen begint oktober en we kunnen alvast verklappen dat er weer twee nieuwe bookmakers in de spotlights worden gezet (en jullie dus mooie promoties te wachten staan!)!
Is hier nog wat over bekend? Ben toch wel benieuwd wat de cadeautjes zijn/waren.
Tot slot hoop ik op een betere tijd met neobet mee te gaan maken. Want het verifiëren tot aan de discussies over bets etc. maakt het niet een prettige bookie tot nu toe..
Volgens mij heb ik ook aan alle voorwaarden voldaan om dit cadeautje te ontvangen. Vol verwachting klopt mijn hart....
Volgens mij heb ik ook aan alle voorwaarden voldaan om dit cadeautje te ontvangen. Vol verwachting klopt mijn hart....
Dat komt goed uit. We hebben van de bookmaker mogen vernemen dat de cadeautjes vandaag (of anders dit weekend) aan de accounts worden gekoppeld. Hou je account in de gaten! :-)
Tientje cash gekregen. Wel met 5x rondspelen. Tnx vw en neobet!
Tientje cash gekregen. Wel met 5x rondspelen. Tnx vw en neobet!
Ik ook