Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Napoleon Games

hey, zit al een tijdje op dit forum en wou gewoon ff laten weten dat napoleon games ook sportweddenschappen aanbied.
nog een extra optie voor de belgische spelers onder ons.

wel weining stortings mogelijkheden, is misschien wel een minpuntje.
je krijgt er wel meteen een 10 euro bonus bij registratie.

mvg
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvetinari87 in 27-04-2013 21:30 Bookmakers
in 27-04-2013 21:30 Bookmakers
91 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik probeer zo min mogelijk via bank transacties te maken ;)
0 Vind ik leuk's
03060:
tino23:
Dat meen je niet, ik heb er namelijk wel mee gestort. Normaliter betekent dit vanzelf sprekend dat je met dezelfde mogelijkheden ook kunt uitcashen. Welke opties heb je daar dan wel? ik kan dat namelijk niet vinden.

Ik betaal ook vaak met Skrill bij Napoleongames. Daarom vind ik het raar dat je er niet mee kunt uitbetalen. Je kunt via bankoverschrijving uitbetalen, werkt prima.

Ken je misschien een goede bookmaker die uitbetaling via Skrill mogelijk maakt? (geen Comeon)
0 Vind ik leuk's
pitjes23:
03060:
tino23:
Dat meen je niet, ik heb er namelijk wel mee gestort. Normaliter betekent dit vanzelf sprekend dat je met dezelfde mogelijkheden ook kunt uitcashen. Welke opties heb je daar dan wel? ik kan dat namelijk niet vinden.

Ik betaal ook vaak met Skrill bij Napoleongames. Daarom vind ik het raar dat je er niet mee kunt uitbetalen. Je kunt via bankoverschrijving uitbetalen, werkt prima.

Ken je misschien een goede bookmaker die uitbetaling via Skrill mogelijk maakt? (geen Comeon)

William Hill
Betsafe (niet zo'n groot aanbod, maar uitbetaling binnen 2 seconden bij Skrill)
0 Vind ik leuk's
03060:
pitjes23:
03060:
tino23:

William Hill

OK bedankt!
0 Vind ik leuk's
03060:
pitjes23:
03060:
tino23:

William Hill

Meh als Belg kan ik mij bij geen van deze twee registreren =/
0 Vind ik leuk's
Betsafe raad ik af, zeker die bonus. Ze proberen je erin te naaien door snelle limieten op te leggen terwijl je nog met die bonus speelt..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Betsafe raad ik af, zeker die bonus. Ze proberen je erin te naaien door snelle limieten op te leggen terwijl je nog met die bonus speelt..

Kan ik als Belg toch sowieso niet gebruiken... :-(
0 Vind ik leuk's
pitjes23:
Meh als Belg kan ik mij bij geen van deze twee registreren =/

Bij de volgende bookmakers kunnen Belgen zich wel registreren https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/belgie/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
thijs92:

Nergens last van hoor?
0 Vind ik leuk's
Ik heb al vaker bonussen van Betsafe gebruikt (registratie en vaak per mail bonussen). Nog nooit problemen gehad en de restricties en voorwaarden waren altijd duidelijk..
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.