Ervaring met Napoleon Games
hey, zit al een tijdje op dit forum en wou gewoon ff laten weten dat napoleon games ook sportweddenschappen aanbied.
nog een extra optie voor de belgische spelers onder ons.
wel weining stortings mogelijkheden, is misschien wel een minpuntje.
je krijgt er wel meteen een 10 euro bonus bij registratie.
mvg
nog een extra optie voor de belgische spelers onder ons.
wel weining stortings mogelijkheden, is misschien wel een minpuntje.
je krijgt er wel meteen een 10 euro bonus bij registratie.
mvg
in 27-04-2013 21:30 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
babygun:
klein vraagje aan de crew van voetbalwedden: komt er in de toekomst een review over NPG?
Dit omdat dit toch een van de betere (volgens mij persoonlijk :p) en toch ook een redelijk grote bookie is voor belgen
klein vraagje aan de crew van voetbalwedden: komt er in de toekomst een review over NPG?
Dit omdat dit toch een van de betere (volgens mij persoonlijk :p) en toch ook een redelijk grote bookie is voor belgen
Napoleon Games is naar mijn weten de enige Belgische bookmaker die niet met partners samenwerkt. Zij zullen dan geen prijsvragen en sponsoring organiseren waardoor het voor voetbalwedden niet interessant is om een vermelding van Napoleon Games te maken. Wie weet veranderd dit in de toekomst en komt er alsnog een review van Napoleon Games.
Toto Sigarenboer
niet met partners samenwerkt? je hebt toch gewoon je aanmeldbonus voor vrienden? 15 euro per aangemeld persoon
jose127:
niet met partners samenwerkt? je hebt toch gewoon je aanmeldbonus voor vrienden? 15 euro per aangemeld persoon
Dat is hun eigen soort promotie. Ik bedoel sponsoring in de vorm van spellen, prijsvragen, en andere acties.
Toto Sigarenboer
Voorwaarden zijn gewijzigd:
- na de storting ontvang je 100% deposit bonus tot een max van 250 euro.
- daarna mag je niet gelijk de storting uitcashen en verder spelen met de bonus. Dit kon vroeger wel!
- doe je dit wel? Dan worden de bonussen door Napoleon Games geannuleerd.
- na de storting ontvang je 100% deposit bonus tot een max van 250 euro.
- daarna mag je niet gelijk de storting uitcashen en verder spelen met de bonus. Dit kon vroeger wel!
- doe je dit wel? Dan worden de bonussen door Napoleon Games geannuleerd.
Ik ga vandaag beginnen aan de bonus van Napoleon, wish me luck.
Napoleon games zeer tevreden mee, betalen snel uit en de klantenservice is erg vriendelijk.
Fijne bookmaker. Jammer dat je niet met Skrill kunt uitbetalen... Dat heeft persoonlijk altijd mijn voorkeur.
Krijg overigens ook zo nu en dan een 100% bonus als ik ga storten. Krijg je verder nergens een meldng van volgens mij, maar je ziet het staan soms zodra je gaat storten. Dit is volgens mij direct opvraagbaar (staan ook geen voorwaarden bij)
Krijg overigens ook zo nu en dan een 100% bonus als ik ga storten. Krijg je verder nergens een meldng van volgens mij, maar je ziet het staan soms zodra je gaat storten. Dit is volgens mij direct opvraagbaar (staan ook geen voorwaarden bij)
Dat meen je niet, ik heb er namelijk wel mee gestort. Normaliter betekent dit vanzelf sprekend dat je met dezelfde mogelijkheden ook kunt uitcashen. Welke opties heb je daar dan wel? ik kan dat namelijk niet vinden.
03060:
Fijne bookmaker. Jammer dat je niet met Skrill kunt uitbetalen...
Fijne bookmaker. Jammer dat je niet met Skrill kunt uitbetalen...
dat hebben alle Belgische bookies; zal wel een wettelijke bepaling zijn ofzo
tino23:
Dat meen je niet, ik heb er namelijk wel mee gestort. Normaliter betekent dit vanzelf sprekend dat je met dezelfde mogelijkheden ook kunt uitcashen. Welke opties heb je daar dan wel? ik kan dat namelijk niet vinden.
Ik betaal ook vaak met Skrill bij Napoleongames. Daarom vind ik het raar dat je er niet mee kunt uitbetalen. Je kunt via bankoverschrijving uitbetalen, werkt prima.