Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Napoleon Games

hey, zit al een tijdje op dit forum en wou gewoon ff laten weten dat napoleon games ook sportweddenschappen aanbied.
nog een extra optie voor de belgische spelers onder ons.

wel weining stortings mogelijkheden, is misschien wel een minpuntje.
je krijgt er wel meteen een 10 euro bonus bij registratie.

mvg
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvetinari87 in 27-04-2013 21:30 Bookmakers
in 27-04-2013 21:30 Bookmakers
91 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
klopt stvv,ik kan ook niet uitbetalen
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Blijkbaar is de voorwaarden lezen soms wel moeilijk voor sommigen :d :
Spelers kunnen enkel het geld opnemen wat ze met de bonussen heeft verdiend, niet de bonuswaarde zelf zie ook de terms conditions op de website van Napoleon Games
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
210 gratis gekregen. :d

Welke code had je hiervoor?
0 Vind ik leuk's
mortimer9:
glennvdb1:

het was met de run the village actie dat ik deze heb gewonnen
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
mortimer9:
glennvdb1:

het was met de run the village actie dat ik deze heb gewonnen

Normaal heb je hiervoor dan een code gekregen zoals c8301 hierboven zijn code aangaf waarmee hij 20€ heeft ontvangen.
Ik heb hier nog geen code voor gebruikt, dus zou ik waarschijnlijk met uw code ook 210€ krijgen.( ik ben natuurlijk niet zeker dat dit zal werken maar het valt te proberen ;))
0 Vind ik leuk's
dacht van niet.... je krijgt als LID 15€ met het spel... als nieuw lid 25€ met het spel .... en afhankelijk van het lot kon dit meer zijn tot 500 €, en dit had niets met codes te maken volgens mij.... het lot bepaalde met die naald op die meter hoeveel je meer kreeg na het filmpje
0 Vind ik leuk's
lohocla:
dacht van niet.... je krijgt als LID 15€ met het spel... als nieuw lid 25€ met het spel .... en afhankelijk van het lot kon dit meer zijn tot 500 €, en dit had niets met codes te maken volgens mij.... het lot bepaalde met die naald op die meter hoeveel je meer kreeg na het filmpje

klopt als een bus ! het lot was me gunstig
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, het lot bepaald.
En de code wordt toch pas na die naald gegeven dacht ik, dus hangt dit "lot" vast aan de code.
Dus valt het te proberen met een code van die 210 € of ik(en anderen) ook die 210 € zou krijgen als ik deze gebruik bij het registreren.
0 Vind ik leuk's
uhu alles is iets waard ;o)
wat sommigen ervaren als probleem voor het opnemen van het bedrag ..... jouw saldo verminderd met het laagste bedrag waarop je rekening gestaan heeft
voorbeeld :
na het inzetten staat nog 5€ op jouw rekening, na afronden weddenschap is je afhaalbare saldo xxx-5 € ... zet je ALLES in en je wint is het meteen afhaalbaar, zo was het alvast bij mij.... dus wie start met 210€ zal ofwel veel geduld moeten of de ballen moeten hebben die 210 in te zetten...
ik stond op 42 euro nadat ik 35 gewonnen had, en kon zelf die 7 niet afhalen...tot ik alles had ingezet op een 1.10 weddenschap, rekening virtueel op 0 kwam. daarna kon ik mijn volledige bedrag ophalen.
0 Vind ik leuk's
romjes:
Moet je iets voorleggen bij uitbetaling? ( paspoort ofzo)

Heeft iemand een antwoord hierop ?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.