Mr. Green bonus niet gekregen
Ik heb gebruik gemaakt van deze actie: https://www.voetbalwedden.net/bonussen/mr-green/80-in-free-bets
Gisteren heb ik direct €40 gestort en ingezet, maar ik zie nergens mijn freebets?
^ Vreemd?
We vragen het wel even voor je na.
Solved :-)
De eerste free bets zijn - als het goed is - gekoppeld aan je account.
Bij bonus staat nog steeds niks. Ook mijn saldo is nog steeds gelijk. Staat dit ergens anders?
Inmiddels staat het erop! Bedankt.
De 2 andere €20 freebets heb ik niet gekregen, kunnen jullie nog eenmalig wat voor me betekenen?
De 2 andere €20 freebets heb ik niet gekregen, kunnen jullie nog eenmalig wat voor me betekenen?
Als het goed is volgen die deze week. Je had de bonus trouwens niet gekregen omdat je die vergeten was aan te vinken :-)
Anyhow: ik heb er nog een melding van gemaakt.
^ Alles ondertussen ontvangen?
Ik heb wel een €50 en €5 freebet sinds vanochtend op mijn account staan maar die kan ik niet selecteren..., ik weet niet of dat hiervan is of dat het een andere actie is van MrGreen zelf. De 2x €20 freebet heb ik in ieder geval nog niet ontvangen.
Ik heb wel een €50 en €5 freebet sinds vanochtend op mijn account staan maar die kan ik niet selecteren..., ik weet niet of dat hiervan is of dat het een andere actie is van MrGreen zelf. De 2x €20 freebet heb ik in ieder geval nog niet ontvangen.
Ook niet als je opnieuw inlogt?
We hebben van Mr Green begrepen dat de twee €20 free bets zijn/worden toegevoegd, inclusief een cadeautje =) (dat zal die €50 zijn neem ik aan).
De €50 heb ik inmiddels in kunnen zetten, als je een bet selecteert komt heel kort de €5 freebet te staan en die verdwijnt dan weer.
Van de twee €20 free bets heb ik nog niks gezien, ook niet na opnieuw inloggen.