Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moeite met registreren bij Betfair

Ik heb me geregistreerd bij Betfair, heb al een kopie van een bankrekening en een kopie van een paspoort opgestuurd, maar ik krijg telkens reacties dat ze hier niet voldoende aan hebben. Begrijp er niets van. Op deze documenten staan mijn initialen terwijl ik bij Betfair geregistreerd als Kees Duijst. Vraag me af wat ze nu eigenlijk willen. Ik heb geen 'útility bill of tax bill'' van minder dan drie maanden oud. Is er iemand met dezelfde ervaringen en wat kan ik het beste doen, want mijn geduld raakt op. Kan nog steeds geen bedragen inzetten..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkeesd50 in 8-01-2013 16:22 Bookmakers
in 8-01-2013 16:22 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik kan het toch niet meer op "België" :)
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Bij Betfair mag je toch eerst een gratis bet doen van 30eu als je je aanmeld? Ik heb zo'n systeem bet gedaan en heb nog 0,35 over, maar dit word niet aangevuld naar 30euro, dat klopt toch niet?
0 Vind ik leuk's
markhave:
Bij Betfair mag je toch eerst een gratis bet doen van 30eu als je je aanmeld? Ik heb zo'n systeem bet gedaan en heb nog 0,35 over, maar dit word niet aangevuld naar 30euro, dat klopt toch niet?

Zou iemand mij met deze vraag willen helpen
0 Vind ik leuk's
markhave:
markhave:

A.u.b
0 Vind ik leuk's
markhave:
markhave:
markhave:

A.u.b

Klopt niet helemaal wat je zegt het gaat namelijk om een bedrag van 30 pond als ik het goed heb en met de huidige wisselkoersen maakt dat dus 35,55 euro en je moet de promotie code gebruikt hebben bij je registratie. Anders even gebruik maken van de livechat van betfair is erg goed namelijk.
Greetings Looney
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.