Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meerdere sites, kleine bedragen

Hi guys,
Al vrij lang aan het meelezen hier (dank voor alle tips!) en nu ook maar eens actief, want ik heb eigenlijk een prangende vraag aan jullie, ervaren gokkers.
Heeft iemand van jullie ervaring met 'kleine' weddenschappen afsluiten (kleine winsten boeken) op meerdere goksites en hierdoor je bankroll beetje bij beetje opbouwen? Ik weet dat er geen zekerheidjes zijn in het voetbal (ik wed eigenlijk voornamelijk op voetbal), maar wat ik bedoel is bijv. op 10 verschillende sites elke week een bedrag van ongeveer 10 euro proberen te winnen door bets te spelen met 15 a 20 euro en dan odds van maximaal 1.2 a .125 per weddenschap x 5 á 6 bets per week.
Zouden goksites je dan al snel uitsluiten? Ik weet dat ze het niet leuk vinden als je vaak/veel winst maakt, maar in feite is het niet verboden toch. Iemand van jullie ervaring mee? Idee is misschien ook om dan 1x per week per sites een groter risico te nemen en weer een bepaald bedrag te verspelen, maar dan via Betfair te layen waardoor je alsnog ongeveer kiet speelt. Zo maakt die goksite ook nog wat winst aan je :) Hoor graag jullie mening.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdoelpuntnl in 13-09-2013 13:03 Bookmakers
in 13-09-2013 13:03 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.