Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Matchbook exchange niet meer beschikbaar

Vandaag was plotseling mijn account (met daarop €1500,- balance en €6500,- aan open bets) gesloten. Direct de chat in gegaan en toen is mij het volgende verteld: "we do not accept customers from your juristiction" (Nederland). Wel wordt mijn gehele balance nadat de open bets klaar zijn netjes naar mijn Skrill overgemaakt. Toch jammer, vond het zeker een fijne betting exchange. Hebben meer mensen hier last van? Dank

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtkunst in 25-11-2020 13:39 Bookmakers
in 25-11-2020 13:39 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Als dit maar niet het begin is van het legaliseren , unibet stuurde ook al een mail van zorg voor een fijne kerst en pas op met je inzet enzo , ook nog nooit eerder gehad

1 Vind ik leuk's

Dit heeft alles te maken met de aankomende legalisering van het online gokken in Nederland.

Dit hebben veel bookmakers de afgelopen maanden al gedaan, ze zijn er vrij laat mee.....

1 Vind ik leuk's

Dat zou jammer zijn! Ik kan zelf (als Nederlander) nog inloggen en mijn balans staat er ook nog op.

Zou ook kunnen doordat ik geen lopende bets heb gehad afgelopen dagen, maar bij mij lijkt er (nog) niks aan de hand.

0 Vind ik leuk's

Wil je trouwens wel bij Matchbook spelen dan kan dit ook via broker Sportmarket.

Sportmarket biedt alleen geen paardenraces, snooker en golf aan.

Het layen kan niet bij Sportmarket, maar als je wilt traden kan je bij de meeste bets ook gewoon het tegenovergestelde backen.

1 Vind ik leuk's

Helaas zie ik dat een hoop sites brokers wegvallen (Orbit Exchange, VOdds, BetInAsia, SBObet etc) zijn allemaal niet meer beschikbaar voor nederlanders. Ik zit echt niet te wachten op bookmakers als unibet of toto... :(

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.