Marathonbet: vragen, ervaringen en/of opmerkingen
Vraag mij af waarom het niet mogelijk is om Marathonbet te selecteren bij mijn bookmakers/favoriete bookmakers. Ook is het niet mogelijk om in de tips competitie tips te spelen bij deze bookmaker.. Ze hebben toch vaak odds die hoger liggen dan bij de rest!
in 5-10-2013 21:38 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Als je een limiet krijgt, kan je dan nog steeds gewoon je geld uitcashen of blokkeren ze het dan of iets dergelijks?
funkflex:
Als je een limiet krijgt, kan je dan nog steeds gewoon je geld uitcashen of blokkeren ze het dan of iets dergelijks?
Jawel hoor, ze betalen vrijwel direct uit. :)
"Todo bien , todo bien."
Ik heb een vraag i.v.m. Marathon Bet. Is er iemand die kan helpen bij de verificatie van mijn account bij Marathon Bet? Dat is namelijk een draconische procedure bij die jongens, waar ik zo stilaan de indruk krijg dat ze alles in het werk zetten om die verificatie zo lang mogelijk te trekken om niet te moeten uitbetalen? Heb al 1000 documenten upgeload die mijn bankrekening justifiëren.......maar die verwerpen ze steeds. Heb ik nog bij geen enkele "bookie" meegemaakt.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Bij mij is het toentertijd wel gelukt. Waarom verwerpt marathonbet jouw documenten? Wat is de precieze melding die ze geven?
Iemand enig idee hoe Marathonbet rekent met combinatie weddenschappen? Had drie wedstrijden geselecteerd waar er al twee goed waren. De laatste had ik een AH +0,75 genomen voor Sampdoria die uiteindelijk met 2-1 werd verloren, een half lost dus. De totale notering was 4.405 voor de combinatie maar die werd uiteindelijk uitbetaald op een notering van 1.402.. Snap even die bereken niet. Iemand toevallig hoe dat werkt?
Zonder dalen geen pieken!
Wat waren de odds van de bets waar je combo uit bestond?
Wat waren de odds van de bets waar je combo uit bestond?
Atalanta vs Sampdoria. To Win Match With Asian Handicap : Sampdoria (+0.5,+1). Odds: 1.571 (2:1) HL
Bologna vs Udinese. To Win Match With Asian Handicap : Udinese (0,+0.5). Odds: 1.72 (1:2) WON
Livorno vs Spezia. Total Goals : Over 2. Odds: 1.63 (3) WON
Bologna vs Udinese. To Win Match With Asian Handicap : Udinese (0,+0.5). Odds: 1.72 (1:2) WON
Livorno vs Spezia. Total Goals : Over 2. Odds: 1.63 (3) WON
Zonder dalen geen pieken!
0,5* 1,72 *1,63 = 1,402 ;-)
0,5 zit tussen 0 (verliezen) en 1 (gelijk, bijvoorbeeld bij dnb/ah+0).
0,5 zit tussen 0 (verliezen) en 1 (gelijk, bijvoorbeeld bij dnb/ah+0).