Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Marathonbet verandert odds nadat bet al geaccepteerd en geplaatst is

Hoi,
Ik heb gisteren een bet geplaatst bij Marathonbet op Dordrecht tegen Capelle voor de beker komende dinsdag. Ze hadden daar namelijk de verkeerde odds neergezet. Je kreeg maar liefst een odd van 6,40 op Dordrecht. En voor Dordrecht +1 AH kreeg je 2,20. Op beide had ik 30 euro gezet. De bets waren geplaatst, bedragen van mn balans afgeschreven. Nu zie ik ineens dat marathonbet de odds heeft veranderd. 1,23 voor dordrecht, waar ik nu dus 30 euro op heb ingezet.
Dit mag toch niet lijkt me? Het is de fout van Marathonbet die de odds verkeerd bepaald hebben. Ik heb daarvan geprofiteerd en nu gaan ze de odds die ik gepakt heb wijzigen. Hoe denken jullie hierover of misschien heeft 1 van jullie ook een keer zoiets meegemaakt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbassiee in 25-10-2015 08:55 Bookmakers
in 25-10-2015 08:55 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robbie63:
bassiee:
robbie63:

Dit kan bij meerdere bookies en moet je dus nooit aanzetten,maar weet je zeker dat er niet agree with change of odds stond?

Nee dat stond er niet. Waarom moet ik dat nooit aanzetten?

omdat je dan niet weet welke odd je krijgt.. btw bij marathon is dat "Always agree with the change of odds"

Ja maar ik geef daar aan, ik ben het eens als de odd hoger wordt. Jij weet zeker dat ze bij marathonbet bedoelen dat dat always agree with the change of odds is?

Dat is toch heel raar dat marathonbet dat dan verwoord als 'agree with increased odd'? Dat is gewoon misleiding en kan me niet voorstellen dat dat toegestaan is
0 Vind ik leuk's
Ik zou je niet te druk maken en hopen dat Dordrecht wint en dan misschien opzoek naar een andere bookie ofzoiets ;)
0 Vind ik leuk's
En? Bet void of inzet kwijt?
Zat marathonbet achteraf toch goed met zijn odds. ;-)
0 Vind ik leuk's
Haha ja. Inzet kwijt helaas.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.