Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Makkelijk vrij te spelen bonussen

Beste VW'ers,

Ik ben nieuw hier op dit Forum, laat me alsjeblieft weten als ik iets fout doe, of als er een zelfde topic al bestaat.

Mijn hoofdvraag is eigenlijk als volgt: Wie weet er een (aantal) bookmaker(s) die een makkelijk vrij te spelen bonus heeft? Hiermee doel ik op bets die gevoid worden maar wel meetellen voor het vrijspelen van de bonus, of andere manieren waarmee je risicoloos je bonus vrij kan spelen en vervolgens weer een withdrawal kan maken met een hoger bedrag dan waarmee je begon.

Ik hoor graag van jullie,

Yorrith ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyorrithpsv in 12-11-2014 19:38 Bookmakers
in 12-11-2014 19:38 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe kan je goed voiden? Dat was toch iets met dat je je stake terugkreeg met iets?
0 Vind ik leuk's
Kan me niet voorstellen dat er bookmakers zijn die gevoide bets meetellen bij de bonussen. Er zijn namelijk zoveel bets die vrij zeker gevoid gaan worden. Bijvoorbeeld winner tiebreak of winnaar set 3, terwijl de wedstrijd al zo goed als zeker beslist is. Of Next goal draw no bet in de 85e minuut plaatsen ;)
0 Vind ik leuk's
oa. Unibet, Bwin, ComeOn bieden dit aan

er zijn vast mensen op dit forum die veel verdienen dmv. stortingsbonussen en andere bonussen.

Please help me! :-$
0 Vind ik leuk's
De enige die ik weet is inderdaad Comeon, dan kon je zeggen dat een bepaalde speler scoort terwijl die niet meedoet i.v.m. blessure en/of schorsing :)
0 Vind ik leuk's
Ik zal niet zeggen dat ik het vrijspelen van bonussen bij bookmakers makkelijk vind. Ik leer na elke bookmaker weer een beetje beter wat wel en wat niet te doen. Heb wel aan elke bookmaker een deel van de bonus overgehouden. Meestal niet de complete bonus, maar wel een groot gedeelte. 50% of meer.
Betsson vond ik een erg prettige bookmaker om de bonus vrij te spelen. Daar hield ik meer dan 100% over. Het was prettig omdat Betsson je bonus gelijk stort en je dus met je bonusgeld speelt, maar ook vanwege de lage odd van 1.50 en geen enorme tijdsdruk (maand de tijd). Laatste tijd duikt Betsson op de site van VW ook veel op als bookmaker die goede odds aanbiedt.

Interwetten vond ik een stuk moeilijker, maar dat kwam ook met name door de tijdsdruk dat je maar 14 dagen hebt. BWIN heeft die rare tijdsdruk ook niet.

Ben nu met Betfair bezig en moet nog mijn eerste 10 euro inzetten. Ik hoop daarna mijn freebets op te kunnen eisen. Met Betfair hoop ik in het verdere vervolg, complete bonussen te behouden.
0 Vind ik leuk's
Als je op unibet DNB bets doet tellen die iig gewoon mee met het rondspelen van je bonus.

Ook als het een draw is
0 Vind ik leuk's
Ik vind die van betclic echt goed, heb er toen gebruik van gemaakt en gewonnen met 55=500. Alles netjes gestort gekregen en niks vrijspelen ofzo
0 Vind ik leuk's
Is er nog iemand die misschien mijn vraag kan beantwoorden uit de eerste post?
0 Vind ik leuk's
yorrithpsv:
Is er nog iemand die misschien mijn vraag kan beantwoorden uit de eerste post?

https://www.voetbalwedden.net/topic/iemand-ervaring-met-comeon-2978/2/

2e post van Jessie van bookmaker ComeOn geeft antwoord op je vraag.
Beetje pech en je bent je bonus (en je geld) kwijt (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.