Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live voetbal bij Bwin, een overzicht

Zoals velen van jullie weten zend Bwin een groot aantal sport evenementen gratis via hun eigen website uit. Ik heb een bestand online gezet waar het complete sport aanbod voor de komende weken in staat (excel bestand). Misschien heb je er wat aan. Onder andere de volgende wedstrijden komen live: - FC Barcelona - Atletico Madrid - AZ Alkmaar - Young Ajax (knvb beker) - PSV - De Graafschap (knvb beker) - AGOVV - Ajax (knvb beker) Link naar schema: http://jump.fm/LPBFL
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 17-09-2009 08:10 Bookmakers
in 17-09-2009 08:10 Bookmakers
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En wat kost dat?
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Service van de zaak, Unibet heeft het ook, Bet365 ook.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Wellicht leuk als we van alle bookmakers die live wedstrijden uitzenden een overzicht maken. En dan wekelijks alle wedstrijden posten. Zo hebben we dan een mooi overzicht van live wedstrijden en weet ik direct bij welke bookmaker ik de wedstrijd moet kijken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bij Bwin hoef je alleen een account te hebben en een storting hebben gemaakt, vanaf dan kan je alle aangeboden wedstrijden bekijken.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Bij Bwin hoef je alleen een account te hebben en een storting hebben gemaakt, vanaf dan kan je alle aangeboden wedstrijden bekijken.

Dat weet ik inderdaad al. het gaat mij er meer om dat je in een overzicht kunt zien welke wedstrijden waar uitgezonden worden. Als je alleen op Bwin live voetbal wilt kijken dan heb je maar een beperkte keuze. Ben je van meerdere bookmakers lid dan zul je keuze hebben uit bijna alle live voetbalwedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bet365 is in mijn ogen de beste live-bet-bookie.
0 Vind ik leuk's
[quote]Bet365 is in mijn ogen de beste live-bet-bookie.

Alleen niet toegestaan voor Nederlandse spelers bij mijn weten. Kom je uit België toevallig?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ah dat wist ik niet, idd, afkomstig uit Belgie :)
0 Vind ik leuk's
Is er buiten live-wedden bij Bwin nog een bookmaker waar je kan inzetten op wie de aftrap, de eerste inworp en de eerste vrije trap krijgt?
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, blijft maagd!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.