Ladbrokes vanaf 3 april voor Belgen
Op 3 april heeft ladbrokes zijn licentie gekregen voor in belgie online sportweddenschappen aant te bieden. Nu online een bet plaatsten is nog niet mogelijk, inschrijven wel:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/ladbrokes/
Iemand enig idee wat die premium voorwaarde zijn als je u nu al inschrijft? (Buiten dan die freebet van 5 euro als de site volledig online staat. )
in 4-04-2014 10:11 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bob die link geeft volgende:
Impossible de se connecter à la base de données
Impossible to connect to the database
Can't connect to local MySQL server through socket
:s
Impossible de se connecter à la base de données
Impossible to connect to the database
Can't connect to local MySQL server through socket
:s
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
De site ladbrokes.be ligt voor de moment ook plat zie ik. :p Die geeft dezelfde melding als mijn link. Ze zijn mss de site voor de moment aant update ofzo (hoop) denk ik. :)
Ja ,heb het gezien.Wat is de welkomstbonus?
Dat is wat ik mij ook afvroeg.:) Sowieso een 5 euro freebet (Voorwaarde voor rondspelen staan er nog niet) en dan beloven ze nog 'Premium voordelen' als je je nu al registreert. Maarjah, wat zijn premium voordelen...
Ik kan niet inschrijven ... Er is blijkbaar geen bevestig of doorgaan knop actief wanneer ik alles invul. ( of zie ik er ergens over )
Ik had gewoon al mijn gegevens ingevuld en dan verscheen er onderaan een knop 'volgende pagina'. Juist nog is geprobeerd en dan verscheen die knop er ook. :p Ik heb het via Google Chrome gedaan. :)
bob1990:
Ik had gewoon al mijn gegevens ingevuld en dan verscheen er onderaan een knop 'volgende pagina'. Juist nog is geprobeerd en dan verscheen die knop er ook. :p Ik heb het via Google Chrome gedaan. :)
Wat zijn die premium voordelen?
En welke stortingsmogelijkheden hebben ze?paysafecard ,skrill?
Heb deze middag een vertegenwoordiger van Ladebrokes ontmoet . De site zou volgens hem op 1 mei van start gaan .