Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klacht Fastbet in combinatie met SNS Bank

Helaas moet ik toch inmiddels aan de bel trekken bij derden, aangezien ik er met Fastbet zelf niet uit lijk te komen. Aangezien jullie Fastbet momenteel als hoofdsponsor aandragen bij jullie leden leek het me verstandig om met jullie (de moderators van dit forum) te overleggen over wat verstandig is in de hoop om tot een goede uitkomst te komen.

Alllereerst will ik graag melden dat Fastbet qua communicatie altijd erg vriendelijke, beleefd en behulpzaam is geweest, waarvoor ik natuurlijk dankbaar ben. 

Helaas gaan er wel zaken ernstig mis in de praktische uitvoer van hun primaire dienst als bookmaker. Hier volgend mijn situatie:

Op 15-9-2020 heb ik via SNS en IDIN een account gemaakt en vervolgens 200 euro gestort om gebruik te maken van de 100% tot 200 euro bonus die destijds werd aangeboden via jullie forum. Mijn 400 euro (200 deposit + 200 bonus) heb ik ingezet op: montpelier in de wedstrijd montpelier v lyon tegen odds 4,25 om mijn account totaal tot exact 1700 euro te brengen. Met nog 2800 euro aan rondspeeldvoorwaarden over was ik natuurlijk erg blij; er was namelijk een grote kans dat ik winst ging maken na deze bonus!

Helaas is de dag daarna SNS verwijderd als optie om in te loggen. In het beginsel heb ik rustig afgewacht, omdat ik wel vaker met de tussentechniek van Trustly problemen had ondervonden. Echter na enkele weken heb ik toch gesproken met de technische dienst van Fastbet en Trustly. Trustly gaf aan het probleem verholpen te hebben en Fastbet gaf aan het zo snel mogelijk op te lossen. Aangezien ik 3 maanden voor mijn bonus had, werd beloofd de tijd om deze rond te spelen te verlengen wanneer dit nodig zou zijn door de technische problemen.

Afin. inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder en heb ik wekelijks met Fastbet en Trustly van woorden gewisseld om te kijken hoe de zaken ervoor staan. Ik wil natuurlijk dolgraag weer toegang tot mijn account hebben om zeker in deze tijden waarin er zoveel mooie potten zijn mijn bonus af te maken.

Helaas heb ik het idee dat Fastbet andere prioriteiten heeft dan het oplossen van mijn probleem en het probleem van andere mensen die via SNS hebben ingelogd en een account gemaakt. Een simpele optie toevoegen waarbij ik in kan loggen via E-mail en wachtwoord hebben andere bookmakers ook en lijkt me niet heel moeilijk. Helaas blijft enkele vorm van oplossing helaas uit. 

Ik zou het heel fijn vinden om tot een oplossing te komen waarbij ik toch weer toegang krijg tot mijn account zodat ik de bonus kan afmaken en hopelijk mijn winst te verzilveren. Aangezien VW momenteel veel in contact is met Fastbet zou ik het zeer waarderen als jullie een goed woord voor mij kunnen doen.

Indien nodig kan ik natuurlijk via een privébericht de nodige gegevens over mijn persoon etc. verschaffen.

Ontzettend bedankt alvast voor elke vorm van mediation die jullie kunnen bieden! Ik geloof sterk dat als jullie Fastbet vermelden dat veel Nederlandse gokkers gebruik maken van SNS, dat deze ineens een stuk sneller zal verschijnen.

Bedankt alvast!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnielsra in 12-12-2020 13:38 Bookmakers
in 12-12-2020 13:38 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo Niels, in dit geval is het misschien beter om even een berichtje te sturen naar @Support aangezien dit een probleem is dat alleen jou aangaat en je snel antwoord zal willen krijgen :)

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

@nielsra wat vervelend dat je problemen met Fastbet en Trustly hebt. Je zal vast heel vakkundig van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Ik denk dat SNS een generiek probleem is bij Fastbet, heb al meer erover gelezen op dit forum.

Je kan idd het beste @Support even berichten, die zijn vaak best bereidwillig om een goed woordje voor je te doen. Het is immers niet alleen jouw probleem, er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem.

Succes! Komt vast goed. 👍

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

fastbet is 1 grote joke . Je kan geen weddenschappen plaatsen.

0 Vind ik leuk's

Ik heb hier idd ook last van, kan momentele helemaal geen bets meer plaatsen, meer mensen last van?

0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Hier hetzelfde, zal wel een storing zijn ofzo..

1 Vind ik leuk's

Hartelijk dank! Ik zal inderdaad ook privé @support benaderen. Ik ben desondanks toch van plan dit topic open en actief te houden omdat ik benieuwd ben wie er nog meer problemen heeft met de combinatie SNS en Fastbet en omdat ik graag wens dat anderen zich bewust zijn van de problematiek.

Hartelijk dank allen!

0 Vind ik leuk's

Vakkundig is exact de juiste term! Dit is inderdaad al ruim 3 maanden het geval. Zeer frustrerend zeker gezien het grote bedrag waar we over spreken.

0 Vind ik leuk's

Hey@nielsra! Wat een vervelende situatie! Je hebt ons ook een priveberichtje gestuurd en wij zullen contact met Fastbet voor je opnemen. We houden je op de hoogte via de chat.

Groeten Support

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Fantastisch! Heel erg bedankt voor de moeite :)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.