Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klacht Bwin: Trage klantenservice

Hallo

Ik lijk wel een klager en dat ben ik ook.
Maandag contact opgenomen met bwin via email vanwege id om uit te betalen krijg ik dit mailtje automatisch meteen terug van hun.

Many thanks for your e-mail.

Due to the high level of e-mails being received at the moment, we are currently experiencing delays answering your queries.

We will be in contact with you as soon as possible, and ask for your patience in the meantime.

We apologise for any inconvenience caused.

Your Support team at bwin

Please note: this message was automatically generated by an e-mail address which does not accept incoming mail. Please do not reply to this message.

Dit is toch belachelijk ik heb nog geen antwoord terug in 3 dagen.
Ze menen dat ze een grote bookie zijn real kunnen ze wel sponsoren maar een normale klantenservice hebben ze geen geld voor.
Na verificatie betaal ik meteen uit en laat mijn account sluiten klantenservice is voor mij het belangrijkste bij een bookmaker dan maar iets lagere odds klantenservice moet live chat hebben.

Nog iemand meer problemen met de slakken van bwin?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghellooz in 18-06-2015 12:06 Bookmakers
in 18-06-2015 12:06 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.