Hoe krijg je bij BWIN je bonus
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje, hoe krijg je bij BWIN je bonus als je begint met spelen?
Waarom moet dit nou weer in 200 tekens de vraag is simpel
in 8-10-2014 09:37 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hafc1903:
Hallo mensen,
Hallo mensen,
KLik op de naam bwin in je vorige bericht dan kom je bij de voorwaarde, als je je registreert en eerste keer stort krijg je een bonus
.The bonus will only be granted to persons who are registering for the first time at bwin.
This bonus offer is valid for the following countries: Austria, Germany, Luxembourg, Netherlands
Get an extra 100% up to 50 EUR on your deposit amount as a bonus.
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
KLik op de naam bwin in je vorige bericht dan kom je bij de voorwaarde, als je je registreert en eerste keer stort krijg je een bonus
.The bonus will only be granted to persons who are registering for the first time at bwin.
This bonus offer is valid for the following countries: Austria, Germany, Luxembourg, Netherlands
hafc1903:
Hallo mensen,
Hallo mensen,
Bedankt! Uiteindelijk heb ik toch voor William Hill gekozen. Die waren voor volgens de recensies wat betrouwbaarder. Weet je toevallig ook hoe ik daar de bonus krijg? Ik voerder wel F20 als code in.
hafc1903:
Weet je toevallig ook hoe ik daar de bonus krijg? Ik voerder wel F20 als code in.
Weet je toevallig ook hoe ik daar de bonus krijg? Ik voerder wel F20 als code in.
De bonus code F20 gebruiken idd. En dan bijv 10 euro storten en inzetten dan krijg jij van William Hill 2 risicoloze bets van 20 euro in totaal.
Toto Sigarenboer
FF een vraagje, kan je bij Bwin ook een multiple bet plaatsen die meetelt voor de bonus (uiteraard hoger als 1.7, had namelijk multiple geplaatst maar zie het nog niet dat het aan de bonus word gelinkt)
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ik kreeg ook niet gelijk een bonus bij BWIN toen ik mij een aantal dagen geleden registreerde. Heb ze inmiddels gemaild waarom ik deze niet heb mogen ontvangen.
Ik heb inmiddels een mail terug ontvangen waarin ze aangeven dat ik me via de bonusaanbieding had moeten aanmelden. Coulancehalve moest ik wat gegevens toesturen en daarmee gaan ze me dan waarschijnlijk alsnog van de bonus laten gebruikmaken.
Thank you for your e-mail.
Please be advised that you did not register via a bonus link connected to this promotion. However, we kindly invite you to provide us with the following information so as to enable us to consider your request:
•Where did you hear about this bonus:
Internet: link or name of the website where you saw this bonus advertisement
Other sources: name of the radio or TV-station, newspaper …
• Name of the bonus
• Type of bonus (for example: 100% bonus)
• Maximum bonus amount advertised
If possible we kindly ask you to provide us with this information within the next 8 days.
We thank you in advance for your cooperation.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service team
b'inside Green Members
Thank you for your e-mail.
Please be advised that you did not register via a bonus link connected to this promotion. However, we kindly invite you to provide us with the following information so as to enable us to consider your request:
•Where did you hear about this bonus:
Internet: link or name of the website where you saw this bonus advertisement
Other sources: name of the radio or TV-station, newspaper …
• Name of the bonus
• Type of bonus (for example: 100% bonus)
• Maximum bonus amount advertised
If possible we kindly ask you to provide us with this information within the next 8 days.
We thank you in advance for your cooperation.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service team
b'inside Green Members
Ik kan mededelen dat ik vandaag mijn bonus alsnog gekregen heb, ondanks dat ik me daarvoor niet op de gangbare wijze heb gemeld.
Ik kan dan ook niet anders concluderen dat er sprake is van goede service.
glennosh:
Ik kan mededelen dat ik vandaag mijn bonus alsnog gekregen heb, ondanks dat ik me daarvoor niet op de gangbare wijze heb gemeld.
Top om te horen, bedankt voor je feedback hierover. mooi dat je alsnog je bonus gekregen hebt
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vandaag stap 2
west brom - manchester united: over 1,5 goals
lu - garcia lopez: garcia lopez +1,5sets
odd: 1,64
mogelijke uitbetaling 44,99
west brom - manchester united: over 1,5 goals
lu - garcia lopez: garcia lopez +1,5sets
odd: 1,64
mogelijke uitbetaling 44,99