Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote] Freebet code per PM verstuurd. Plaats je je weddenschappen wel in het forum?
in dit forum?
Getafe - Almeria 1
in dit forum?
Getafe - Almeria 1
[quote]Getafe - Almeria 1
Dat is jammer TSkuur! De wedstrijd is in 2-2 geëindigd. Heb je je volledige 5 euro erop ingezet?
Dat is jammer TSkuur! De wedstrijd is in 2-2 geëindigd. Heb je je volledige 5 euro erop ingezet?
Hakuna Matatttta.
We zullen laten bekijken of je inderdaad via onze website bij Bwin bent aangemeld, zo ja, dan krijg je inderdaad de 5 euro freebet code!
Even afwachten dus ;-)
Even afwachten dus ;-)
Hakuna Matatttta.
ik heb mij aangemeld via jullie link op bwin.
acer1500
krijg ik dan een 5 euro freebet??
acer1500
[quote]ik heb mij aangemeld via jullie link op bwin.
acer1500
Ik denk dat je die freebet wel krijgt al weet ik het fijne niet precies van deze actie. VW crew die de freebet actie bedacht heeft weet hier meer van. Even afwachten dus op zijn antwoord.
acer1500
Ik denk dat je die freebet wel krijgt al weet ik het fijne niet precies van deze actie. VW crew die de freebet actie bedacht heeft weet hier meer van. Even afwachten dus op zijn antwoord.
Toto Sigarenboer
[quote]ik heb mij aangemeld via jullie link op bwin.
acer1500
We gaan het even laten uitzoeken of je inderdaad echt via onze site bent binnengekomen bij bwin en zo ja, dan krijg je natuurlijk de 5 euro bonus!
acer1500
We gaan het even laten uitzoeken of je inderdaad echt via onze site bent binnengekomen bij bwin en zo ja, dan krijg je natuurlijk de 5 euro bonus!
Hakuna Matatttta.