Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]hij is aan het werk nu.. redelijk actief . ja bedankt voor de freebet:)
Graag gedaan, succes met de freebet!
Graag gedaan, succes met de freebet!
Hakuna Matatttta.
ik wordt helemaal gek altijd gvd, heb ik live gewed van 10 40 gemaakt ga ik even tussendoor mini game hi lo spelen, verlies ik weer 30 in 2minuten gvd.. heb nu al me 10 gezet op combo's,, je hoort zo de resultaten:p
=
***, heb ik alleen nog 1 wedstrijd nodig waar geen goal mag vallen sinds de 66eminuut.. en jawel; 89eminuut 1-1.. had die op 3 combo's gezet ben nu blut gvd:(
=
[quote]***, heb ik alleen nog 1 wedstrijd nodig waar geen goal mag vallen sinds de 66eminuut.. en jawel; 89eminuut 1-1.. had die op 3 combo's gezet ben nu blut gvd:(
ik denk wel meer mensen
ik denk wel meer mensen
ik ga aankomend weekend
2 eredivisie clubs pakken
en 2 buitenlandse clubs.
ALLEEN NOG MAAR ZEKEREHEDEN VOOR MIJ
2 eredivisie clubs pakken
en 2 buitenlandse clubs.
ALLEEN NOG MAAR ZEKEREHEDEN VOOR MIJ
@vw-crew , Is mijn kaart al binnen en hoe lang zou het anders duren. (niet denken dat ik opdringerig ben hoor, want ik ben al super blij dat ik hem krijg ;d). Heb nog geen bericht ervan. Vandaar.
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
hoeveel berichten moet je plaatsen in deze topic voor die €5 bij bwin?
[quote]@vw-crew , Is mijn kaart al binnen en hoe lang zou het anders duren. (niet denken dat ik opdringerig ben hoor, want ik ben al super blij dat ik hem krijg ;d). Heb nog geen bericht ervan. Vandaar.
We gaan er nog even achteraan!
[quote]hoeveel berichten moet je plaatsen in deze topic voor die €5 bij bwin?
Lees de openingspost eens goed door :-)
We gaan er nog even achteraan!
Lees de openingspost eens goed door :-)
Hakuna Matatttta.
Welkom hier op voetbalwedden Donique. Het gaat om nuttige post niet om zomaar een post omdat het moet. En dan moet je geloof ik 20 of 25 nuttige forumpost posten.
Welkom hier op voetbalwedden Donique. Het gaat om nuttige post niet om zomaar een post omdat het moet. En dan moet je geloof ik 20 of 25 nuttige forumpost posten.
Unibet
@vw-crew bedankt! Ik hoor er wel van.
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!