Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]22 posts accountnaam bij bwin: bosmol

Helaas heb je geen account via onze website aangemaakt en kunnen we je geen freebet voor Bwin geven.

[quote]Ik heb de freebet code ter controle doorgestuurd. Aangezien onze contactpersoon tot volgende week op vakantie is kan het antwoord even op zich laten wachten. Geduld is een schone zaak. Je hoort van me!

Het blijkt dat de freebets maximaal tot 31-12-2010 konden worden verzilverd. We zijn er nu mee bezig om alle door ons uitgegeven freebets met 1 jaar te verlengen. Kan je bevestigen dat de freebet nu wel werkt?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Helaas werkt de freebet code nog steeds niet. Er staat dat de freebet code niet geldig is.
Eigenlijk is het mijn fout dat ik te laat ging verzilveren.

dankje wel voor de moeite (y)
0 Vind ik leuk's
dat klopt want ik ben al langer lid van bwin dan van deze site.
niet aan te doen dan.
0 Vind ik leuk's
ff vraagje, mijn andere account deed het niet meer zoals ik al had vermeld, maar krijg ik nu na 20 posts die ik al heb op dit account een freebet? .. en volgens mij heb ik trouwens op die andere dat ook nooit gehad als dat meetelt.
0 Vind ik leuk's
=
[quote]ff vraagje, mijn andere account deed het niet meer zoals ik al had vermeld, maar krijg ik nu na 20 posts die ik al heb op dit account een freebet? .. en volgens mij heb ik trouwens op die andere dat ook nooit gehad als dat meetelt.

Dag Tim,

Indien je een account bij Bwin via deze website hebt aangemaakt kom je zeker in aanmerking voor de freebet bij Bwin (indien je die natuurlijk nog niet gekregen hebt). Wat is je gebruikersnaam bij bwin, dan kunnen we even laten uitzoeken of je inderdaad via ons bent geregistreerd.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Timvvlaanderen
0 Vind ik leuk's
=
[quote]Timvvlaanderen

ik ga morgen je gebruikersnaam doorgeven :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Als het werkt dan is het (y)
0 Vind ik leuk's
Als het toch kan? kom ik ook in aanmerking?!
0 Vind ik leuk's
Is deze actie al gestopt of kan ik er ook nog van mee profiteren? ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.