Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]ps; ik zie dat ik nu ook achterelkaar veel reageer op dingen haha, dat is niet dat ik een freebet wil want die wil ik geneens maar omdat ik niets te doen heb, xd dus niet dat jullie denken dat ik ook zo'n loulou figuur ben want ik zit al ongeveer anderhalf jaar op deze site dus dat is het niet hahaa
Toch vandaag, niet? ;-)
Toch vandaag, niet? ;-)
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
me andere naam timvvl is ergens in august/september 2009 geregistreerd alleen me msn is gehackt dus ff nieuwe aangemaakt.
=
Ah ok, dan heb ik niets gezegd ;-)
Kvond het gewoon raar, aangezien ik daar de datum van vandaag zag staan :d maar bon, kut voor u dat uw msn gehackt geweest is natuurlijk.
Kvond het gewoon raar, aangezien ik daar de datum van vandaag zag staan :d maar bon, kut voor u dat uw msn gehackt geweest is natuurlijk.
- Why am I Mr. Pink?
idd, al me gokaccounts op internet ook weg dus moet overal weer nieuwe aanmaken, totaal zon 120 euro stond er op al die accounts samen wat dus weg is. naja hopen dat het niet weer gebeurt
=
[quote]idd, al me gokaccounts op internet ook weg dus moet overal weer nieuwe aanmaken, totaal zon 120 euro stond er op al die accounts samen wat dus weg is. naja hopen dat het niet weer gebeurt
Jezus ook dat nog, dan zit het echt wel tegen :s
Hoop voor jouw dat zoiets niet meer gebeurt!
Jezus ook dat nog, dan zit het echt wel tegen :s
Hoop voor jouw dat zoiets niet meer gebeurt!
- Why am I Mr. Pink?
Ik post hier omdat ik geen reacties meer wil ontvangen en dat verder nergens in weet te stellen.
[quote]aJe hebt idd die 20 posts, daarvan gaan er 19 af die onserieus waren denk ik zomaar; ouwe gier;voor een 5 euro freebet ga dan krantenwijk lopen ofzo man waar je niemand mee lastig valt itt je irritante posts overal op vw
We hebben alle onzinnige reacties van Loulou verwijderd aangezien ze niets, echt niets aan deze site hebben toegevoegd. Wij vragen niet voor niets 20 nuttige forum posts, juist om dit soort actie-jagers uit te sluiten. Gelukkig valt het wel heel snel op. Loulou kan zijn gratis freebet dan ook mooi vergeten, sorry voor je!
De acties die wij hier houden zijn voor de bezoekers die van deze site echt een leuke site willen maken en houden, niet voor personen die denken even snel langs te kunnen komen voor wat gratis geld.
Iedere persoon die zich netjes aan de voorwaarden houdt kan natuurlijk zijn/haar gebruikersnaam in dit topic opgeven!
We hebben alle onzinnige reacties van Loulou verwijderd aangezien ze niets, echt niets aan deze site hebben toegevoegd. Wij vragen niet voor niets 20 nuttige forum posts, juist om dit soort actie-jagers uit te sluiten. Gelukkig valt het wel heel snel op. Loulou kan zijn gratis freebet dan ook mooi vergeten, sorry voor je!
De acties die wij hier houden zijn voor de bezoekers die van deze site echt een leuke site willen maken en houden, niet voor personen die denken even snel langs te kunnen komen voor wat gratis geld.
Iedere persoon die zich netjes aan de voorwaarden houdt kan natuurlijk zijn/haar gebruikersnaam in dit topic opgeven!
Hakuna Matatttta.
[quote]idd, al me gokaccounts op internet ook weg dus moet overal weer nieuwe aanmaken, totaal zon 120 euro stond er op al die accounts samen wat dus weg is. naja hopen dat het niet weer gebeurt
Heb je misschien een mail gekregen dat je binnen een week je wachtwoord etc. moest bevestigen? Anders werd het adres verwijderd? Hoorde ik deze week vaker.
Heb je misschien een mail gekregen dat je binnen een week je wachtwoord etc. moest bevestigen? Anders werd het adres verwijderd? Hoorde ik deze week vaker.
[quote] We hebben alle onzinnige reacties van Loulou verwijderd aangezien ze niets, echt niets aan deze site hebben toegevoegd. Wij vragen niet voor niets 20 nuttige forum posts, juist om dit soort actie-jagers uit te sluiten. Gelukkig valt het wel heel snel op. Loulou kan zijn gratis freebet dan ook mooi vergeten, sorry voor je! De acties die wij hier houden zijn voor de bezoekers die van deze site echt een leuke site willen maken en houden, niet voor personen die denken even snel langs te kunnen komen voor wat gratis geld. Iedere persoon die zich netjes aan de voorwaarden houdt kan natuurlijk zijn/haar gebruikersnaam in dit topic opgeven!
Liever iemand 2 maanden lid van het forum maken dan 20 onzinnige forumposts :)
Liever iemand 2 maanden lid van het forum maken dan 20 onzinnige forumposts :)
gebruikersnaam : robberto231
op Bwin
dank bij voorbaat
groetjes
op Bwin
dank bij voorbaat
groetjes