Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Khoop dat ik me niet fout geregistreerd had want nog steeds niets gehoord, of duurt het gewoon nog even?

duurt altijd lang mijn beste vriend, bij mij duurde dat ongeveer een 2tal weken:)
maar reglement is reglement, ze houden er zich wel aan, alleen kan het even duren
0 Vind ik leuk's
hoi

kan dat zijn dat ik me bonus nog niet zag? gebruikersnaam: ceetn1985, alvast bedankt :p
0 Vind ik leuk's
[quote]hoi kan dat zijn dat ik me bonus nog niet zag? gebruikersnaam: ceetn1985, alvast bedankt :p

Eerst 20 (nuttige) post in het forum hebben, dan maakt iemand van de crew er normaal werk van ;-)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
[quote]Eerst 20 (nuttige) post in het forum hebben, dan maakt iemand van de crew er normaal werk van ;-)

Helemaal correct ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Freebet is verstuurd naar Mathias99, veel succes ermee ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Freebet is verstuurd naar Mathias99, veel succes ermee ;-)

Dank u wel (y) nu kan ik een gokje wagen in het weekend en ondertussen Bwin eens wat verkennen ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik zou dit ook wel graag willen, maar ik heb nog geen 20 posts. Dat is dus nog een probleem, maar gisteren heb ik ook al een account aangemaakt bij Bwin aangemaakt. Is het nog mogelijk dat ik op dit account alsnog van deze actie gebruik kan maken als ik 20 posts heb?
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik zou dit ook wel graag willen, maar ik heb nog geen 20 posts. Dat is dus nog een probleem, maar gisteren heb ik ook al een account aangemaakt bij Bwin aangemaakt. Is het nog mogelijk dat ik op dit account alsnog van deze actie gebruik kan maken als ik 20 posts heb?

Dag Aratel, ten eerste welkom op het forum! Indien je bij Bwin een account via deze site hebt aangemaakt is er geen enkel probleem. Je zou eventueel via Betclic nog 20 euro gratis kunnen wedden (alleen je eerste weddenschap), je moet dan echter wel eerst een storting van 20 euro doen. Verder hoop ik je echter vaker op het forum te zien, gezellig (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt ;-) , zal de eerste tijd wel moeten he, als ik 20 posts moet zien te krijgen, daarna natuurlijk ook nog wel. Maar dat gaat wel lukken. Ja heb wel via de links die in de openingspost van het topic aangemeld.
0 Vind ik leuk's
[quote]Bedankt ;-) , zal de eerste tijd wel moeten he, als ik 20 posts moet zien te krijgen, daarna natuurlijk ook nog wel. Maar dat gaat wel lukken. Ja heb wel via de links die in de openingspost van het topic aangemeld.

Prima, dan lijkt er helemaal niets aan de hand (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.