Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote] Ik heb je gebruikersnaam doorgestuurd ter controle. Als ik meer weet hoor je van me!
Ok! Dank je wel! (y)
Ok! Dank je wel! (y)
Hoelang duurt dat eigenlijk wanneer je die gebruikersnaam doorgeeft en hoe gaat dat in zn werk als ik vragen mag? :)
Against modern Football
Ik zou ook graag later die 5 euro krijgen
Username op Bwin: Gertjanvdp
Bedankt
Username op Bwin: Gertjanvdp
Bedankt
[quote]Hoelang duurt dat eigenlijk wanneer je die gebruikersnaam doorgeeft en hoe gaat dat in zn werk als ik vragen mag? :)
Dat verschilt, soms één dag, soms 3 dagen en soms binnen een uur hebben we antwoord terug. Als je 20 nuttige posts in het forum hebt gemaakt, daarna een Bwin account aanmaakt via onze website en je gebruikersnaam hier posts dan laten we deze controleren. Indien het écht zo is dat je je via onze website hebt aangemeld zullen we je een freebet code toesturen. That's all!
[quote]Ik zou ook graag later die 5 euro krijgen Username op Bwin: Gertjanvdp Bedankt
Eerst 20 nuttige posts in het forum, breng me daarna even op de hoogte dan laat ik je gebruikersnaam controleren.
Dat verschilt, soms één dag, soms 3 dagen en soms binnen een uur hebben we antwoord terug. Als je 20 nuttige posts in het forum hebt gemaakt, daarna een Bwin account aanmaakt via onze website en je gebruikersnaam hier posts dan laten we deze controleren. Indien het écht zo is dat je je via onze website hebt aangemeld zullen we je een freebet code toesturen. That's all!
[quote]Ik zou ook graag later die 5 euro krijgen Username op Bwin: Gertjanvdp Bedankt
Eerst 20 nuttige posts in het forum, breng me daarna even op de hoogte dan laat ik je gebruikersnaam controleren.
Hakuna Matatttta.
Ja dat wist ik wel want ik heb het zelf ook nog gedaan
maar ehm hoe gaat dat precies in zn werk? sta je in contact met bwin ofzo omdat je al die free bets krijgt of moet je dat allemaal zelf bekostigen?
maar ehm hoe gaat dat precies in zn werk? sta je in contact met bwin ofzo omdat je al die free bets krijgt of moet je dat allemaal zelf bekostigen?
Against modern Football
[quote]Ja dat wist ik wel want ik heb het zelf ook nog gedaan maar ehm hoe gaat dat precies in zn werk? sta je in contact met bwin ofzo omdat je al die free bets krijgt of moet je dat allemaal zelf bekostigen?
Ja, we staan met Bwin in contact en ook de freebets betalen we zelf.
Hakuna Matatttta.
Had er geen idee van dat jullie (de crew) die freebets zelf moesten betalen, mooi dat jullie dat doen voor zo een groot aantal (vreemde) mensen (y)
Respect
Respect
[quote]
Inderdaad had dat niet verwacht maar echt respect dat jullie dit doen!!
Inderdaad had dat niet verwacht maar echt respect dat jullie dit doen!!
Against modern Football
[quote]Respect
[quote]Inderdaad had dat niet verwacht maar echt respect dat jullie dit doen!!
Bedankt (y)
[quote]Inderdaad had dat niet verwacht maar echt respect dat jullie dit doen!!
Bedankt (y)
Hakuna Matatttta.
Khoop dat ik me niet fout geregistreerd had want nog steeds niets gehoord, of duurt het gewoon nog even?