Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]thanks maat
Ik ben er nog niet aan toegekomen, ik ga het morgenochtend voor je doen!
Ik ben er nog niet aan toegekomen, ik ga het morgenochtend voor je doen!
Hakuna Matatttta.
[quote]thanks maat
Freebet naar Enrique1987 verstuurd, heel veel succes er mee ;-)
Freebet naar Enrique1987 verstuurd, heel veel succes er mee ;-)
Hakuna Matatttta.
[quote] Freebet naar Enrique1987 verstuurd, heel veel succes er mee ;-)
thanks, kzal de matchen geven waarop ik gok ermee
thanks, kzal de matchen geven waarop ik gok ermee
Leuke actie, aangezien ik zelf nog geen Bwin-account heb kan ik er miss ook in de toekomst gebruik van maken ;-)
[quote]Leuke actie, aangezien ik zelf nog geen Bwin-account heb kan ik er miss ook in de toekomst gebruik van maken ;-)
Geen probleem, indien je 20 posts in het forum hebt gemaakt geef je je gebruikersnaam maar door ;-)
[quote]Naam: loubna123aub
Voordat we je gebruikersnaam laten controleren moet je eerst 20 nuttige posts in het forum hebben gemaakt.
Geen probleem, indien je 20 posts in het forum hebt gemaakt geef je je gebruikersnaam maar door ;-)
[quote]Naam: loubna123aub
Voordat we je gebruikersnaam laten controleren moet je eerst 20 nuttige posts in het forum hebben gemaakt.
Hakuna Matatttta.
Ik wil ook wel 5 euro bonus, maar zal wel eerst 20x moeten posten zie ik :p
Leuke actie :)
Leuke actie :)
[quote]Ik wil ook wel 5 euro bonus, maar zal wel eerst 20x moeten posten zie ik :p Leuke actie :)
Helemaal gelijk in ;-)
Helemaal gelijk in ;-)
Hakuna Matatttta.
Aangezien ik 20 post heb, heb ik mij geregistreerd!
Heb mij via de link op de eerste pagina geregistreerd op Bwin (hopelijk niets verkeerds gedaan :d )
Mijn inlognaam op Bwin = mathiasberkens
Alvast bedankt! (y)
Heb mij via de link op de eerste pagina geregistreerd op Bwin (hopelijk niets verkeerds gedaan :d )
Mijn inlognaam op Bwin = mathiasberkens
Alvast bedankt! (y)
[quote]Mijn inlognaam op Bwin = mathiasberkens
Ik heb je gebruikersnaam doorgestuurd ter controle. Als ik meer weet hoor je van me!
Ik heb je gebruikersnaam doorgestuurd ter controle. Als ik meer weet hoor je van me!
Hakuna Matatttta.