Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
dan gaan we daar natuurlijk gebruik van maken.
Ik zie het graag tegemoet.
Mijn accountnaam is: faithless1
[quote]dan gaan we daar natuurlijk gebruik van maken.
Is opgestuurd. Als ik meer weet hoor je dit van me :-)
Is opgestuurd. Als ik meer weet hoor je dit van me :-)
Hakuna Matatttta.
hoi me username jvanbrooks, heb je id link gebruikt, alvast bedankt
groeten
groeten
[quote]dan gaan we daar natuurlijk gebruik van maken. Ik zie het graag tegemoet. Mijn accountnaam is: faithless1
Helaas ben je niet aan ons gelinkt. Je hebt een account aangemaakt via betinfo.nl :-)
[quote]hoi me username jvanbrooks, heb je id link gebruikt, alvast bedankt groeten
[quote]mijn accountnaam is : adambel
[quote]accountnaam Suprer
Ik heb jullie gebruikersnamen doorgegeven. Indien ik meer weet horen jullie van me!
Helaas ben je niet aan ons gelinkt. Je hebt een account aangemaakt via betinfo.nl :-)
[quote]hoi me username jvanbrooks, heb je id link gebruikt, alvast bedankt groeten
[quote]mijn accountnaam is : adambel
[quote]accountnaam Suprer
Ik heb jullie gebruikersnamen doorgegeven. Indien ik meer weet horen jullie van me!
Hakuna Matatttta.
Hallo kan ik ook van deze actie gebruik maken?
Username: thewale
Grtz!
Username: thewale
Grtz!
De gebruikersnaam Suprer is niet aan ons gelinkt. De andere twee (jvanbrooks & adambel) wel. Jullie ontvangen zometeen de freebet code van 5 euro in jullie inbox.
[quote]Hallo kan ik ook van deze actie gebruik maken? Username: thewale Grtz!
Ik zal je gebruikersnaam doorsturen om te laten controleren :-) Je hoort van me!
[quote]Hallo kan ik ook van deze actie gebruik maken? Username: thewale Grtz!
Ik zal je gebruikersnaam doorsturen om te laten controleren :-) Je hoort van me!
Hakuna Matatttta.
dus die actie is geldig voor iedereen die graag 5 euro op zijn of haar account wil hebben?
Against modern Football