Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gigantisch stom geweest bij openen account Unibet (help!)

Ik (16) en mijn moeder (40+) kijken regelmatig voetbal en het leek ons leuk om eens op wedstrijden wat geld in te gaan zetten, ik kwam al snel (via deze site) bij de site unibet.nl en heb daar gister avond een account geopend.
Ik wist niet dat ze de regels zo streng namen en ik heb het account op mijn naam geopend (met een foutieve geboortedatum). naast de geboortedatum kloppen wel al mijn gegevens.
Mijn account is nog niet geblokkeerd, ik heb E20,- gestort samen met mijn moeder en we hebben toen een bonus ontvangen van nog E20,- verder hebben we op een wedstrijd ingezet en daarmee E10,- gewonnen. nu hadden we dus een saldo van E50,- dit hebben we ook weer ingezet en deze weddenschap staat nog.
Nu weet ik vrij zeker dat ik hier mee in de problemen ga komen als ik (met wat geluk) een uitbetaling aan ga vragen en daarom probeer ik er vroeg bij te zijn. Het lijkt me het beste als het hele account nu op mijn moeders naam wordt gezet aangezien zij wel meerderjarig is,
Het was stom om de rekening op mijn naam te openen en ik had hier veel eerder over na moeten denken. Nou lees ik een hoop negatieve verhalen over unibet en het blokkeren van rekeningen. Wel heb ik de forums hier goed doorgelezen en vond ik dat jullie een contactpersoon hebben bij Unibet, zouden jullie mij willen helpen? het gaat niet eens zo zeer om die 20 euro (inmiddels 50euro en ingezet) maar meer om het idee.
Wijs me er alsjeblieft niet weer op dat het mijn eigen schuld is want daar kom ik niks verder mee, het was stom maar gebeurt is gebeurt. Mijn moeder is uiteraard bereid al haar documenten in te sturen om te bevestigen dat zei het is en wanneer er om gevraagd word wil ik dat ook best doen met mijn documenten
Hopelijk krijg ik snel een antwoord hierop van mensen die tips hebben of misschien zelfs mensen die hier ervaring mee hebben of me echt kunnen helpen.
Bedankt!
FH-Hans
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfh-hans in 14-06-2012 21:17 Bookmakers
in 14-06-2012 21:17 Bookmakers
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha Thijsje toch,
Ik geloof er gewoon helemaal niks van, er staan allemaal tegenstrijdige dingen in, en omdat ik het dan met Draco eens ben, ben ik een konten likker?
Nou het zelfde geld dan voor jou omdat jij zo dom ben om het te geloven.. Jij likt zekers hans zn kont niet waar?
0 Vind ik leuk's
Jongens, jongens, jongens toch. Nu beginnen er wel heel erg veel konten gelikt te worden. Ieder zo zijn ding maar dit lijkt mij niet de juiste plek om het daar over te hebben.
0 Vind ik leuk's
zou je moeder misschien een keer met mij willen msn-nen om zo de voetbalbets door te nemen? (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
zou je moeder misschien een keer met mij willen msn-nen om zo de voetbalbets door te nemen? (y)

Sjongejonge Comeyer
0 Vind ik leuk's
Helemaal mee eens (y)
Pfffffffffff, voor degene met het duimpje kontenlikken is ook een vak (dat bewijs jij maar weer..).
En draco bewijst dat overdrijven ook een vak is: een meesterwerk draco (y)..
Verder lijkt het me dat unibet niet meteen afziet om sponsor te zijn van voetbalwedden, zal me verbazen als ze dit topic ooit al lezen. Ik weet niet wat ik moet geloven, ik ga er vanuit dat je t niet expres deed, want je hebt er ook geld op gestort en dat zou je niet zomaar doen lijkt me. Ik hoop dat je je geld terug krijgt of je account kan laten omzzetten op je moeders naam.
jeroendegen:
Haha Thijsje toch,
Ik geloof er gewoon helemaal niks van, er staan allemaal tegenstrijdige dingen in, en omdat ik het dan met Draco eens ben, ben ik een konten likker?
Nou het zelfde geld dan voor jou omdat jij zo dom ben om het te geloven.. Jij likt zekers hans zn kont niet waar?

//Hoezo geloof ik het en lik ik zijn kont? :p
maar ontopic, krijg je nog iets terug hans?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Kan die Draco gewoon eens niet altijd beginnen zeiken op alles en iedereen??
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
iets te veel om overal persoonlijk op te reageren, ik heb verkeerd gehandeld dat gaf ik al toe in mijn eerste bericht maar om dat elke keer weer terug te krijgen als reactie.. ik ben er in elk geval erg vroeg blij en begin niet pas te mailen als mijn account geblokkeerd wordt, Verder is het overdreven om te zeggen dat unibet misschien wel stopt met sponsor zijn van deze site, als unibet al leest dat ik hier mijn probleem heb gesteld hebben ze ook gelezen dat mijn moeder en ik de site via deze site hebben gevonden, komt nog eens bij dat de crew van voetbalwedden.net goed gehandeld heeft (lijkt me) en mij adviseerde naar unibet te mailen.
Mij werd gevraagd om naast de paspoorten nu ook een bankafschrift te sturen van mezelf en van mijn moeder dus ik denk dat er een nette oplossing uitkomt.
0 Vind ik leuk's
fh-hans:
iets te veel om overal persoonlijk op te reageren, ik heb verkeerd gehandeld dat gaf ik al toe in mijn eerste bericht maar om dat elke keer weer terug te krijgen als reactie.. ik ben er in elk geval erg vroeg blij en begin niet pas te mailen als mijn account geblokkeerd wordt, Verder is het overdreven om te zeggen dat unibet misschien wel stopt met sponsor zijn van deze site, als unibet al leest dat ik hier mijn probleem heb gesteld hebben ze ook gelezen dat mijn moeder en ik de site via deze site hebben gevonden, komt nog eens bij dat de crew van voetbalwedden.net goed gehandeld heeft (lijkt me) en mij adviseerde naar unibet te mailen.
Mij werd gevraagd om naast de paspoorten nu ook een bankafschrift te sturen van mezelf en van mijn moeder dus ik denk dat er een nette oplossing uitkomt.

Dan is het toch goed gekomen, nog veel plezier en succes natuurlijk!
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
fh-hans:

Het lijkt me het beste als het hele account nu op mijn moeders naam wordt gezet aangezien zij wel meerderjarig is,

Nog een geluk dat je moeder meerderjarig is...
0 Vind ik leuk's
nivc:
fh-hans:

Het lijkt me het beste als het hele account nu op mijn moeders naam wordt gezet aangezien zij wel meerderjarig is,

Nog een geluk dat je moeder meerderjarig is...

:d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.