Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Uitgebreide bookmaker betreft tennis

Zoals de meeste misschien weten speel ik erg veel op tennis. Echter bij de meeste bookies vallen de wed mogelijkheden erg tegen. Bij unibet kan je vaak maar een beperkt aantal handicap lijnen en over/unders pakken. Ook live valt het tegen. Zo kan je daar bijvoorbeeld niet wedden op over/under punten in een tie break of in de game zelf een handicap. Prematch wedden op aces, dubbele fouten en over/under breaks in de wedstrijd is niet mogelijk. Of dat laatste uberhaupt een bookmaker aanbied vraag ik me af, maar zo'n bookmaker zoek ik wel.

Bij williamhill zie ik weleens dat je een handicap in de game zelf kan pakken live of de eerste 2 punten. Bijvoorbeeld het wordt 30-0 na 2 gespeeld punten. Echter is williamhill verder weer heel beperkt in tennis.

Kent iemand nog een goede/betrouwbare bookmaker waar de keuze op tennis zeer uitgebreid is?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 8-11-2015 15:59 Bookmakers
in 8-11-2015 15:59 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.