Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geld gestort maar mijn accountbalans blijft 0

Hallo,
Ik heb een uurtje geleden 50 euro gestort bij de bookmaker Bet-at-Home.com.
Ik deed dit via Ideal (Moneybookers) en de storting verliep goed, tot ik in wilde gaan zetten.
Mijn balans staat nog steeds op 0 euro, maar de 50 euro zijn wel van mijn persoonlijke bankrekening af.
Ik heb hulp gevragen in de live chat, maar bij Bet-at-Home schuiven de schuld door naar Moneybookers.
Zijn er meerdere mensen die dit ooit meegemaakt hebben?
Met vriendelijke groet,
Marcel
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarcel100 in 9-10-2012 17:01 Bookmakers
in 9-10-2012 17:01 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op Bwin, Unibet en betfair nooit meegemaakt. Altijd 'ideal' gebruikt met als tussen merchant moneybookers. Ook direct van Moneybookers verliep altijd met maximaal 5 minuten vertraging. Toch eens je moneybookers LOG nakijken.
Dan zou ik hen contacten of het geld niet ergens is blijven hangen. Soms hoor je die verhalen wel eens. Als blijkt dat dit goed gegaan is. Het bevestigingsmailtje van moneybookers met de reactie dat zij het geld overgemaakt hebben doorsluizen naar bet-at-home.
Ik zou sowieso eens je bookmaker bet-at-home gaan evalueren en wellicht denken aan een alternatief of in dit geval betere vervanger.
Gr
Max
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor je reactie Max.
Ik heb Moneybookers ondertussen al gecontacteerd, hoop op een positieve reactie.
Het bevestigingsmailtje, wat ik normaal altijd kreeg, heb ik echter niet ontvangen.
Bet-at-Home evalueren heeft voor mij geen zin, heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
0 Vind ik leuk's
Wel afgeschreven is idd vreemd, je hebt in ieder geval dan je overschrijving van je bank nog, daar kun je MB mee om de oren slaan en later BAH.
BAH bookie is trouwens toch slecht qua odds, er zijn idd betere alternatieven.
0 Vind ik leuk's
Ik heb wel bij Bet-at-home meerdere malen gehad dat ik storting deed via ideal/moneybookers, maar dat het geld er niet opstond, maar wel van m'n bank af was.
Dit stond dan altijd een aantal dagen later alsnog op m'n bet-at-home account. Vervelend dat het langer duurt, maar bij mij kwam het steeds wel goed.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.