Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freesportsbet: Gratis bets voor echt geld

Hey mensen,
Een aantal maanden geleden heeft Leo me eens op deze site attent gemaakt, en het systeem van de site bevalt me wel: de 'bookmaker' heet Freesportsbet en je kan er gewoon gratis spelen, en toch cash prijzen winnen.
Het systeem: Je krijgt om te beginnen een heel klein bedrag in 'FSB-dollars'. Je kan op de site bets plaatsen (aan vrij gunstige odds) en zo proberen dat gratis geld dat je krijgt uit te bouwen. Stel dat je je oorspronkelijke bedrag verliest en terug op 0$ valt, krijg je door het zien van een heel kleine promotievideo weer gratis 50 cent op je account om weer eens wat uit te proberen.
Wat je bijvoorbeeld kan proberen, is om elke dag met die 50 cent eens een supercombi te plaatsen (op deze site 'Parlay' genaamd) met die 50 cent, verlies je, heb je pech, win je, heb je ineens gratis een klapper gemaakt :D (y) Ook kan je via surveys allerlei die extra FSB-centjes nemen :D
Nu, zoals jullie weten ben ik niet de zoveelste spammer hier op het forum die reclame maakt voor ongure dingen, dus zijn er wel een paar dingen op aan te merken:
1. De noteringen zijn in Amerikaanse odds . De odds zijn dus in de vorm van +100 (=2.00) en -110 (=1.91) bijvoorbeeld. Je kan dit niet aanpassen (dacht ik) dus moet je wel gebruik maken van online converters
2. Het is (uiteraard) overladen met ads, die het gratis houden, toch is de site nog overzichtelijk.
3. Er is een onderscheid tussen Free Members en Full Access Members, Free Members hebben bepaalde restricties, maar je kan als Free Member best nog voldoende doen. Full Membership is niet beschikbaar voor Nederlanders en Belgen overigens
4. Het richt zich vooral naar de Amerikaanse sporten, toch kon ik bijvoorbeeld op de Belgische competitie en alle andere Europese competities zetten die een beetje groot zijn :D
5. Wel het meest tricky eraan, en dat moet ik nog eens naderbij onderzoeken: Je kan pas uitcashen vanaf je er 100$ op hebt staan, EN dit moet je doen door middel van registratie bij een geaffilieerde bookmaker van freesportsbet.com MET verplichte storting, hoe dat juist zit, hoop ik jullie later nog te kunnen vertellen ;-)
Het leuke aan freesportsbet.com is trouwens ook dat je kan meedoen aan bepaalde contests (met vaak een kleine buy-in voor Free Members) Zo heb je bijvoorbeeld 'Longest Streak' Jackpots ed.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtwouter in 22-01-2012 01:03 Bookmakers
in 22-01-2012 01:03 Bookmakers
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Grappig om te doen en dingen uit te proberen, zonder dat het wat kost.
Overigens kun je geen enorme combo's maken. Dan kun je maar heel weinig inzetten.
Ik kreeg dit:
http://i48.tinypic.com/2d0kppk.png">
En mag daarom maar € 0,14 inzetten :p
0 Vind ik leuk's
Ik heb me via jouw naam aangemeld! ;)
0 Vind ik leuk's
X X X
Ik heb me ook via jou aangemeld Twouter.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Ik vind het maar heel onoverzichtelijk snap er niks van. Kan iemand mij misschien uitleggen wat alles betekend met dat wedden, als het niet teveel moeite is natuurlijk!
Alvast bedankt!!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Heb van € 0,50 nu € 5,91 gemaakt :p
0 Vind ik leuk's
heb van 0.50 $ --> 4.50 $ gemaakt, wat nu alweer 1.50 $ is en wellicht na vanacht 0.00 $ ... en na het inloggen terug 0.50 $ handig zo'n site, alleen zonde dat ik nooit aan een bedrag kom het vermelden waard ;o)
0 Vind ik leuk's
hollandian:
Ik vind het maar heel onoverzichtelijk snap er niks van. Kan iemand mij misschien uitleggen wat alles betekend met dat wedden, als het niet teveel moeite is natuurlijk!
Alvast bedankt!!

Eigenlijk werkt het gewoon simpel... pak nooit het eerste tabblad(popular), want zitten soms games tussen van paar dagen verder ...
ga beter naar de tab next 20 - of de sport naar keuze ....
dan kun je ook nog kiezen voor fulltime, 1st quarter, 1st half, 2nd half
--> ATS lijst is spread betting, ploeg 1 krijgt voorsprong/achterstand, dus gewoon handicap betting,
--> Total is dus gewoon under/ over betting op de totaal score (of andere kwarten/helften/periodes)
--> Moneyline is gewoon de uitkomst van de wedstrijd inclusief OT en verlengingen bij amerikaanse sporten (waar je kan kiezen uit 1 of 2... bij voetbal heb je nog eens the draw en is het over de 90 minuten)
Bij de eerste 2 kun je punten KOPEN als je een single bet doet .... wil zeggen dat als er staat -110 voor bijvoorbeeld +8.5 punten kun je ook +9.5 kiezen uit een lijst voor -130... soort onderhandelen op de weddenschap marge... je koopt punten in ruil voor lagere odd.
Bij multi bets kan je dit niet doen (dacht ik)
Ik ben voorstander om het spelen op volledige cijfers bij een under over, en niet bij halve (dus 202 ipv 202.5 ) ... want in de sporten kan je geen halve punten maken bijgevolg als de spread of scoreline NET niet gebroken word en kantelt het op dat halve puntje, heb je dat halve puntje gekocht zit je ofwel juist-fout of op een void-bet(geld terug) heb je een optie extra en het kost je niks, brengt gewoon net iets minder op als het juist is ;o)
0 Vind ik leuk's
en verder heb je dan nog de waarden van de waardeloze amerikaanse quoteringen ;o)
http://betstarter.com/sportsbetting/oddsConversion.asp
op die site kun je het overzichtelijk in een lijstje zien welke waarde overeenkomt met welke odd
+100 kant is gemakkelijk ;o) ... = 2.00
+110 = 2.10
+200 = 3.00
+1000 = 11.00 ...
- 101 andere kant is lastiger rekenen ... =1.99
- 105 = 1.95
- 110 = 1.91
- 111 = 1.90 ..
- 120 = 1.83 ..... lastige zaken ... maar op termijn ben je daar ook mee vertrouwd hoor ...
belangrijkste is dat je dan gewoon kiest wat je wil inzetten, en/of wat je wil winnen .... en accept bet klikt en begint te hopen dat hij juist gaat ;o)
0 Vind ik leuk's
Bestaat dit nog?? Zo ja, wat is de site?
0 Vind ik leuk's
Ja, doet het nog en zal altijd blijven bestaan.

http://www.sportsplays.com/Hollandia.html

Doe maar klikken, je weet dat je het wilt ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.