Naam en geboortedatum fout ingevuld bij Unibet, wat te doen?
Hallo,
Ik heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van Unibet en had geluk op de roulette tafel dit wou ik dus meteen uitcashen en hier begint het horror verhaal.
Ik heb op withdraw geklikt vervolgens krijg ik een mailtje dat ik mijn ID, bank afschrift met bevestigen etc.
Nu ben ik zo enorm dom geweest om te spelen op een oud account die ik altijd gebruikte om een beetje rond te kijken ( Ik heb nooit met geld gespeeld) maar het komt er dus op neer dat mijn achternaam+geboorte datum niet over een komen die op mijn ID staan en die gekoppeld is aan mijn rekening dus ik heb contact opgenomen met de live chat en heb gewoon openkaart gespeeld en heb hun mijn stommiteit uitgelegd. wat achten jullie de kans dat ik mijn geld inclusief mijn account gewoon terug krijg?
Ik heb al mijn informatie ID, bank adres etc allemaal toe gestuurd maar het word nu bekeken door de raad van verantwoord gokken.
Het gaat hier om een bedrag van 50Euro ter informatie
Hartelijk dank voor het lezen en eventuele reacties
Ik heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van Unibet en had geluk op de roulette tafel dit wou ik dus meteen uitcashen en hier begint het horror verhaal.
Ik heb op withdraw geklikt vervolgens krijg ik een mailtje dat ik mijn ID, bank afschrift met bevestigen etc.
Nu ben ik zo enorm dom geweest om te spelen op een oud account die ik altijd gebruikte om een beetje rond te kijken ( Ik heb nooit met geld gespeeld) maar het komt er dus op neer dat mijn achternaam+geboorte datum niet over een komen die op mijn ID staan en die gekoppeld is aan mijn rekening dus ik heb contact opgenomen met de live chat en heb gewoon openkaart gespeeld en heb hun mijn stommiteit uitgelegd. wat achten jullie de kans dat ik mijn geld inclusief mijn account gewoon terug krijg?
Ik heb al mijn informatie ID, bank adres etc allemaal toe gestuurd maar het word nu bekeken door de raad van verantwoord gokken.
Het gaat hier om een bedrag van 50Euro ter informatie
Hartelijk dank voor het lezen en eventuele reacties
in 31-01-2017 22:17 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik vrees ervoor... Je had ID met Photoshop kunnen aanpassen, was mss beter geweest
charreke:
Ik vrees ervoor... Je had ID met Photoshop kunnen aanpassen, was mss beter geweest
Ik vrees ervoor... Je had ID met Photoshop kunnen aanpassen, was mss beter geweest
Had een beetje op dit forum gelezen en had gelezen dat je beter gewoon eerlijk en dat ze misschien begrip hebben voor de fout die ik gemaakt heb maar laten we hopen dat het goed komt
Bedankt voor je reactie!
gewoon over pokeren naar een ander account, heb ik zo vaak gedaan met Unibet. Vrij makkelijk te doen
Ik geef je ook weinig kans, het lijkt erop dat je bewust verkeerde informatie hebt opgegeven. Nu gaat het 'maar' om 50 euro dus misschien is Unibet lief voor je.
moistert:
Ik geef je ook weinig kans, het lijkt erop dat je bewust verkeerde informatie hebt opgegeven. Nu gaat het 'maar' om 50 euro dus misschien is Unibet lief voor je.
Ik geef je ook weinig kans, het lijkt erop dat je bewust verkeerde informatie hebt opgegeven. Nu gaat het 'maar' om 50 euro dus misschien is Unibet lief voor je.
Is zeker bewust ingevuld en heb ik ook eerlijk toegegeven bij de man met wie ik het gesprek had hij bedankte mij voor mijn eerlijkheid en had dit ook in de verklaring gezet dus laten we het hopen
bedankt voor je reactie!
mvg
Heb eindelijk bericht ontvangen van Unibet.
Het is enigsinds goed nieuw aangezien ik gewoon m'n geld krijg maar mijn account word wel gesloten maar die is gelukkig zo weer opnieuw te maken.
Beste Daniel,
Omdat u minderjarig bent/was en heeft gespeeld bij Unibet, gaat volgens onze reglementen het volgende gebeuren:
U kunt aanspraak maken op het verschil tussen uw gestorte bedragen en de eventueel uitbetaalde opvragingen. U dient echter wel aan te kunnen tonen dat al deze stortingen vanaf uw eigen bankrekening af komen. Op stortingen die gedaan werden via derden kunt u geen aanspraak maken. Deze eventuele uitbetaling mag alleen worden gestort naar een rekeningnummer van een van uw ouders/verzorgers.
Om deze opvraging te verwerken vragen wij u dan ook het volgende in te sturen:
Graag willen wij u vragen om op deze email te antwoorden en de gevraagde documenten toe te voegen in de bijlagen.
Houdt er aub rekening mee dat van de gevraagde documenten alle 4 de hoeken zichtbaar dienen te zijn.
De bestanden dienen opgeslagen te worden als .jpg of .pdf op in het programma Paint/ Word (ander soortige bestanden, zoals bmp/png/gif kunnen wij niet openen.
Een kopie van een geldig identiteitsbewijs van een van uw ouders (paspoort, ID kaart of rijbewijs ). U dient zowel de voor- alsook de achterzijde mee te sturen en er mogen geen enkele gegevens afgedekt worden.
Een kopie van een bankafschrift van uw ouders waar het banklogo, de naam, het adres, het bankrekeningnummer en de IBAN op staan vermeld. Alle andere (financiële) gegevens mag men onleesbaar maken. Dit mag niet ouder zijn dan 3 maanden.
Een kopie van een bewijs van adres van uw ouders, zoals bijvoorbeeld een bankafschrift waarop ook uw adres vermeld staat, een water-, elektriciteits- of vaste telefoonrekening, een brief van belasting of lokale overheid waarop uw naam en adres zichtbaar zijn. Natuurlijk mogen evt. financiële gegevens onleesbaar worden gemaakt. Deze mag niet ouder zijn dan 3 maanden.
Andersoortige documenten mogen wij niet aanvaarden.
Als alternatief kunt u ook een ‘online bankafschrift’ downloaden of een printscreen maken van de gevraagde gegevens in uw internetbankieren. Indien u niet weet hoe dit moet, dan kunt u aan ons aangeven welke bank u heeft; dan kunnen wij u hierbij helpen. Uw bankpas kunnen wij helaas niet als document aanvaarden.
Unibet doet er alles aan om uw documenten zo snel mogelijk te behandelen. Het duurt gemiddeld twee tot vijf werkdagen vanaf het ogenblik dat we alle gevraagde documenten in ons bezit hebben. Van zodra er nieuws is, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.
Teneinde uw dossier zo snel mogelijk in orde te brengen, verzoeken we u de gevraagde documenten correct over te maken, zowel naar vorm als inhoud.
Wij willen u bij voorbaat hartelijk danken voor uw medewerking. Wij verzekeren u dat wij deze informatie strikt vertrouwelijk zullen behandelen en alleen voor intern gebruik bij Unibet. Wanneer we de gevraagde documenten hebben ontvangen hoeft u deze documenten, onder voorbehoud, in de toekomst niet meer aan ons te zenden.
Bij voorkeur ontvangen wij deze documenten per email omdat dit over het algemeen het beste leesbaar is. U kunt dit doen door middel van het maken van een scan of een digitale foto.
Een veilig spelklimaat is van groot belang voor Unibet. Documenten worden weliswaar opgevraagd omwille van legale verplichtingen, maar in de eerste plaats ter bescherming van de klant zelf. Het belang van veiligheid en documenten is ook terug te vinden in onze Algemene Voorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Daan - Unibet Customer Support
Het is enigsinds goed nieuw aangezien ik gewoon m'n geld krijg maar mijn account word wel gesloten maar die is gelukkig zo weer opnieuw te maken.
Beste Daniel,
Omdat u minderjarig bent/was en heeft gespeeld bij Unibet, gaat volgens onze reglementen het volgende gebeuren:
U kunt aanspraak maken op het verschil tussen uw gestorte bedragen en de eventueel uitbetaalde opvragingen. U dient echter wel aan te kunnen tonen dat al deze stortingen vanaf uw eigen bankrekening af komen. Op stortingen die gedaan werden via derden kunt u geen aanspraak maken. Deze eventuele uitbetaling mag alleen worden gestort naar een rekeningnummer van een van uw ouders/verzorgers.
Om deze opvraging te verwerken vragen wij u dan ook het volgende in te sturen:
Graag willen wij u vragen om op deze email te antwoorden en de gevraagde documenten toe te voegen in de bijlagen.
Houdt er aub rekening mee dat van de gevraagde documenten alle 4 de hoeken zichtbaar dienen te zijn.
De bestanden dienen opgeslagen te worden als .jpg of .pdf op in het programma Paint/ Word (ander soortige bestanden, zoals bmp/png/gif kunnen wij niet openen.
Een kopie van een geldig identiteitsbewijs van een van uw ouders (paspoort, ID kaart of rijbewijs ). U dient zowel de voor- alsook de achterzijde mee te sturen en er mogen geen enkele gegevens afgedekt worden.
Een kopie van een bankafschrift van uw ouders waar het banklogo, de naam, het adres, het bankrekeningnummer en de IBAN op staan vermeld. Alle andere (financiële) gegevens mag men onleesbaar maken. Dit mag niet ouder zijn dan 3 maanden.
Een kopie van een bewijs van adres van uw ouders, zoals bijvoorbeeld een bankafschrift waarop ook uw adres vermeld staat, een water-, elektriciteits- of vaste telefoonrekening, een brief van belasting of lokale overheid waarop uw naam en adres zichtbaar zijn. Natuurlijk mogen evt. financiële gegevens onleesbaar worden gemaakt. Deze mag niet ouder zijn dan 3 maanden.
Andersoortige documenten mogen wij niet aanvaarden.
Als alternatief kunt u ook een ‘online bankafschrift’ downloaden of een printscreen maken van de gevraagde gegevens in uw internetbankieren. Indien u niet weet hoe dit moet, dan kunt u aan ons aangeven welke bank u heeft; dan kunnen wij u hierbij helpen. Uw bankpas kunnen wij helaas niet als document aanvaarden.
Unibet doet er alles aan om uw documenten zo snel mogelijk te behandelen. Het duurt gemiddeld twee tot vijf werkdagen vanaf het ogenblik dat we alle gevraagde documenten in ons bezit hebben. Van zodra er nieuws is, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.
Teneinde uw dossier zo snel mogelijk in orde te brengen, verzoeken we u de gevraagde documenten correct over te maken, zowel naar vorm als inhoud.
Wij willen u bij voorbaat hartelijk danken voor uw medewerking. Wij verzekeren u dat wij deze informatie strikt vertrouwelijk zullen behandelen en alleen voor intern gebruik bij Unibet. Wanneer we de gevraagde documenten hebben ontvangen hoeft u deze documenten, onder voorbehoud, in de toekomst niet meer aan ons te zenden.
Bij voorkeur ontvangen wij deze documenten per email omdat dit over het algemeen het beste leesbaar is. U kunt dit doen door middel van het maken van een scan of een digitale foto.
Een veilig spelklimaat is van groot belang voor Unibet. Documenten worden weliswaar opgevraagd omwille van legale verplichtingen, maar in de eerste plaats ter bescherming van de klant zelf. Het belang van veiligheid en documenten is ook terug te vinden in onze Algemene Voorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Daan - Unibet Customer Support
Mooi dat het zo opgelost kon worden, laat je nog even weten hoe het precies afgelopen is? :D
Fryske.
Fryske.
Netjes van Unibet. In principe je eigen fout uiteraard.
Zo coulant waren ze niet toen ik een aantal jaar geleden € 600,- wilde uitcashen. Nu was dit ook een ander verhaal en kon ik ze niets anders dan gelijk geven. Wel zonde van die 600, nooit meer wat van gezien.
When I get sad, I stop being sad, and get awesome instead.
Ik neem aan dat dit opgelost is, dus slotje erop.
It's not betting, if you always win...