Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

First Goalscorer market

Welke bookmakers bieden bij de meeste wedstrijden First Goalscorer markets aan?
Ik weet dat voor de Eredivisie Betvictor en Unibet het doen, helaas heeft Unibet geen geweldige odds.
Voor andere landen weet ik dat Boylesports, Bet365 en PaddyPower het doen, met zeer aantrekkelijke odds alleen deze zijn allen niet beschikbaar voor Nederlandse spelers.
Zijn er nog meer bookmakers die dit type weddenschap aanbieden die wel Nederlandse spelers accepteren?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagspartaan10 in 7-08-2013 11:54 Bookmakers
in 7-08-2013 11:54 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
betfair bied ook aardig veel aan...
0 Vind ik leuk's
spartaan10:
Welke bookmakers bieden bij de meeste wedstrijden First Goalscorer markets aan?
Ik weet dat voor de Eredivisie Betvictor en Unibet het doen, helaas heeft Unibet geen geweldige odds.
Voor andere landen weet ik dat Boylesports, Bet365 en PaddyPower het doen, met zeer aantrekkelijke odds alleen deze zijn allen niet beschikbaar voor Nederlandse spelers.
Zijn er nog meer bookmakers die dit type weddenschap aanbieden die wel Nederlandse spelers accepteren?

Hoi Spartaan,
Ik speel zelf vrijwel nooit '1st goal scorer', maar wel geregeld de 'to score any time'. Dit doe ik voornamelijk bij Unibet, Betsson, BetVictor, William Hill, Expekt, Tipico, 888Sport en soms ook bij Betfair, Bwin en Interwetten. Al deze sites accepteren Nederlanders.
Een goede site om de 'to score'-odds te vergelijken is oddschecker.com. Hier worden echter niet alle bookmakers onder de loep genomen, dus somiige bookies zul je zelf handmatig moeten checken. Houd er overigens wel rekening mee dat sommige bookies niet voiden als een speler op de bank begint. Lees dus altijd goed de algemene voorwaarden door voor je iets inzet.
Hopelijk kun je hier wat mee! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Betfair doet alleen wedstrijden die op de Engelse TV komen, heb ik vandaag nagevraagd.
Gebruik Oddschecker al inderdaad, maar ga me dit seizoen voor het eerst op deze markt richten dus wilde al wat voorbereidingen treffen voor dit weekend en nog niet alle bookmakers hebben hun odds voor Goalscorer dit weekend openbaar gemaakt.
Dank je JeroenUnibet, zal eens even accounts gaan aanmaken bij Expekt, Tipico en Bettson. Bij de rest van de bookmakers heb ik al accounts namelijk. Wat ik wel jammer van Interwetten vind is dat ze 2% van je gestortte bedrag inhouden, echt schandalig dat dat kan.
0 Vind ik leuk's
Ik zie bij Tipico en Betsson nog geen goalscorer markets staan? Op welke dag komen deze er meestal JeroenUnibet, of weet je dat niet?
0 Vind ik leuk's
Naar welke wedstrijden was je aan het kijken? Ze hebben namelijk niet voor iedere wedstrijd goalscorer-bets. Da's meestal, net als bij Betfair, alleen bij de grotere wedstrijden (en voorronde CL valt daar niet onder). Meestal komen de goalscorer-odds 1 of 2 dagen voor de wedstrijd uit; soms zelfs pas op de speeldag zelf.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Voornamelijk alle grote competities plus de Eredivisie en de Championship.
Dit zijn de bookmakers(voor NL spelers) die ik nu heb gevonden die all odds beschikbaar hebben voor dit weekeinde.
Eredivisie: Betvictor, Unibet(nog niet beschikbaar maar waren er wel afgelopen weekeinde)
Bundesliga: WilliamHill , Betvictor, Bwin(maar 2/3 wedstrijden)
Ligue 1: William Hill, Betfair (alleen Monaco wedstrijd)
Verder heeft Coral via Twitter aan mij toegezegd dat er in de loop van de komende dagen voor deze competities odds uit komen.
En inderdaad, heb ook niks kunnen vinden voor voorronde Champions League, was niet van plan om er op in te zetten, meer om alvast een indicatie van de odds te krijgen.
Weet jij of het nog uitmaakt of als de odds al eerder beschikbaar zijn, of je vroeg of net voor de wedstrijd je bets plaatst. Kan me voorstellen dat er op een speler als Van Persie, Ibrahimovic, Falcao of Pellè veel wordt ingezet en zo de odds naar beneden drukt. Zie jij dit veel op Goalscorer markten?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.