Ervaringen met: SLBet (extra bonus voor blogabet users)
SLBet is een bookmaker met haar hoofdkantoor in Malta. De bookmaker is beschikbaar voor de Nederlandse markt, maar heb niet gecheckt of deze ook beschikbaar is voor Belgen.
Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bookmaker?
Ze hebben overigens de volgende bonus beschikbaar:
- 100% bonus up to €50 on first deposit
Heb je een blogabet, dan zijn ook volgende bonussen beschikbaar:
- 100% bonus up to €100 on first deposit (ipv de normale bonus)
- €5 no deposit bonus
Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bookmaker?
Ze hebben overigens de volgende bonus beschikbaar:
- 100% bonus up to €50 on first deposit
Heb je een blogabet, dan zijn ook volgende bonussen beschikbaar:
- 100% bonus up to €100 on first deposit (ipv de normale bonus)
- €5 no deposit bonus
in 2-01-2015 15:40 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik hou niet zo van op Malta geplaatste bookmakers, als je problemen hebt zal die licentieverstrekker nooit helpen om de zaak op te lossen. Verder kunnen ze gerust betrouwbaar zijn, maar ik heb er vrij weinig over gevonden. Sommige onbetrouwbare onbekende sites geven wel reviews, maar als zo´n bookmaker dan wel banners heeft op die site kun je er vanuit gaan dat ze niet onafhankelijk zijn. Ik heb 1 redelijk betrouwbare review gezien en daar kwamen ze niet zo heel goed uit, mijn advies is om er voorlopig nog niet te spelen aangezien er bijna geen info over te verkrijgen is. Ook is de kans redelijk aanwezig dat kleine bookmakers failliet gaan of er met de kas vandoor gaan, aangezien ze op Malta gereguleerd worden is de toezicht ook niet streng en kan er makkelijk(er) gefraudeerd worden.
Retarded gambler
Wat ik inderdaad wel had gevonden is dat het een vrij nieuwe bookmaker moet zijn. Zelf hebben zij ergens op een betforum een topic geopend voor hun bookmaker, waarin ze zichzelf zo noemden (topic werd gestart in November 2014). Vooralsnog dus waarschijnlijk weinig ervaringen, gezien de weinige reviews. Wellicht even afwachten tot de grote testers deze op gaan proberen.. bonussen zijn in ieder geval mooi als het een goede bookmaker blijkt te zijn!
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld
https://www.facebook.com/groundhoppers