Ervaringen met Realdealbet
Beste leden,
We hebben een nieuwe bookmaker review geplaatst, dit keer van realdealbet.com.
Lees 'm hier
Uiteraard zijn we ook erg benieuwd hoe jullie over deze bookmaker denken! We hebben daarom een 20-tal bonussen geregeld voor nieuwe Nederlandse leden van realdealbet. Wel met een aantal spelregels, maar die nemen we maar voor lief :-)
- Maak een account aan via deze link.
- Geef je accountnaam door aan mij.
- Ik zorg ervoor dat je binnen 48 uur €10 euro bonus ontvangt.
- Vrijspelen: 10x op odds 1.6
- Maximum cash-out: 5x bonusbedrag
#update; om je cash-out te volbrengen moet je je account verifiëren door middel van een storting (min. €10)
-- Of je kunt €20 storten en daarmee de reguliere 100% bonus (RDB100) activeren..
Daarnaast zijn we natuurlijk benieuwd hoe jullie de bookmaker beoordelen, dus wat is er goed en wat is er niet goed; laat het in dit topic weten!
Thanks!
Denise
We hebben een nieuwe bookmaker review geplaatst, dit keer van realdealbet.com.
Lees 'm hier
- Maak een account aan via deze link.
- Geef je accountnaam door aan mij.
- Ik zorg ervoor dat je binnen 48 uur €10 euro bonus ontvangt.
- Vrijspelen: 10x op odds 1.6
- Maximum cash-out: 5x bonusbedrag
#update; om je cash-out te volbrengen moet je je account verifiëren door middel van een storting (min. €10)
-- Of je kunt €20 storten en daarmee de reguliere 100% bonus (RDB100) activeren..
Daarnaast zijn we natuurlijk benieuwd hoe jullie de bookmaker beoordelen, dus wat is er goed en wat is er niet goed; laat het in dit topic weten!
Thanks!
Denise
in 10-11-2015 08:55 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
doros:
Bij mij staat nu:
Withdrawable: 84,xx
bonus: 36,xx
Maar gisteren was het bedrag dat onder bonus stond nog maar 26 euro, HOE KRIJG IK DAT BEDRAG NAAR 0??
denise92:
De cash-out max is alleen voor de €10,- bonus.
jansend10:
Ik heb nu deze situatie. Ik heb nog niks uitbetaald, maar volgens dit forum is het maximaal 50 euro.
http://i67.tinypic.com/2nta2s4.jpg">
Ik kan volgens hun gewoon alles uitbetalen.
Ik heb nu deze situatie. Ik heb nog niks uitbetaald, maar volgens dit forum is het maximaal 50 euro.
http://i67.tinypic.com/2nta2s4.jpg">
Ik kan volgens hun gewoon alles uitbetalen.
De cash-out max is alleen voor de €10,- bonus.
Bij mij staat nu:
Withdrawable: 84,xx
bonus: 36,xx
Maar gisteren was het bedrag dat onder bonus stond nog maar 26 euro, HOE KRIJG IK DAT BEDRAG NAAR 0??
Al duidelijkheid over je bonusbedrag?
Dance like you never danced before.
Hoe zijn de ervaringen tot nu toe met betrekking tot de 100% bonus tot €100,- die 8 keer rondgespeeld moet worden?
Hoe zit het met deze bonus? Je moet toch eerst €100,- rondspelen om de bonus te krijgen? Ik heb de volgende bets geplaatst (totaal €107,08) maar het bonusbedrag nog niet ontvangen:
Iemand enig idee hoe dit kan?
multimaker:
Hoe zit het met deze bonus? Je moet toch eerst €100,- rondspelen om de bonus te krijgen? Ik heb de volgende bets geplaatst (totaal €107,08) maar het bonusbedrag nog niet ontvangen:
Je mag de bonus niet vrijspelen op handicap bets, ik vermoed dat ze je draw no bet en double chance bet als handicap zien.
-
Draw No Bet wordt gezien als handicap, Double Chance telt wel gewoon mee om je bonus te kunnen activeren.
Dance like you never danced before.
Weet iemand waar je kan zien hoeveel geld je van je bonusgeld nog moet rond spelen voordat het 'withdrawable' wordt? Dat is het enige wat ik irritant vind. Ik heb de RDB100 bonus gebruikt en mijn bonus is inmiddels bijgeschreven. Het zou nu fijn zijn als ik kan zien hoeveel ik nog moet rondspelen..
Even een update over deze bookmaker. Zondag had ik de €1600 rondgespeeld en een withdrawal in gang gezet, gister documenten aangeleverd per mail en deze ochtend heb ik het bedrag op mijn Skrill ontvangen (y). Dat is dus positief.
Al met al is de bonus vrij lastig rond te spelen aangezien Asian Handicaps en Over/Under bets niet meetellen.
@anonymoud: Het nadeel is inderdaad ook dat je zelf moet bijhouden hoeveel je hebt rondgespeeld. Zodra je het hebt rondgespeeld wordt je geld withdrawable.
Al met al is de bonus vrij lastig rond te spelen aangezien Asian Handicaps en Over/Under bets niet meetellen.
@anonymoud: Het nadeel is inderdaad ook dat je zelf moet bijhouden hoeveel je hebt rondgespeeld. Zodra je het hebt rondgespeeld wordt je geld withdrawable.
Niet van de bonus gebruikgemaakt maar had al wel een tijdje een account bij ze.
aangezien ze een 10bet clone zijn waar ik gelimiteerd ben wegens arben en valuebetten dacht ik bij hun verder te gaan, dus niet.
Als je ook maar 1 keer 1 van hun zwakkere lines neemt schoppen ze je eruit (en het stikt er van de weak lines bij ze ).
Daar waar ik het bij 10bet langer uithield komt Realdealbet iets vlotter met een limiet.
Voor de rest:
hun interface is gewoon hetzelfde als 10bet, comeon
e-mail support beetje traag
aangezien ze een 10bet clone zijn waar ik gelimiteerd ben wegens arben en valuebetten dacht ik bij hun verder te gaan, dus niet.
Als je ook maar 1 keer 1 van hun zwakkere lines neemt schoppen ze je eruit (en het stikt er van de weak lines bij ze ).
Daar waar ik het bij 10bet langer uithield komt Realdealbet iets vlotter met een limiet.
Voor de rest:
hun interface is gewoon hetzelfde als 10bet, comeon
e-mail support beetje traag
charis1993:
komt Realdealbet iets vlotter met een limiet
Misschien hebben ze dan geleerd van 10bet. Het komt inderdaad veelvuldig voor dat goksites klonen zijn. Het is volgens mij een ontwikkelaar die die de bookmaker software/website levert en mogen de bedrijven zelf de invulling daaraan geven. Hebben Realdealbets, 10bet en comeon ook dezelfde odds of zit daar wel verschil in?
Toto Sigarenboer
wedden:
Misschien hebben ze dan geleerd van 10bet. Het komt inderdaad veelvuldig voor dat goksites klonen zijn. Het is volgens mij een ontwikkelaar die die de bookmaker software/website levert en mogen de bedrijven zelf de invulling daaraan geven. Hebben Realdealbets, 10bet en comeon ook dezelfde odds of zit daar wel verschil in?
charis1993:
Clonesites hebben dezelfde odds met hier en daar een kleine afwijking, odds droppen ook bijna tegelijk.
Denk dat je door hun software automatisch gevlagd en gelimiteerd wordt wordt als je telkens weak lines bet daar waar marathonbet en dergelijke je gewoon een mail gegven met de standaard uitlgeg "managementsbeslissing".
Voor degene die de bonus willen vrijspelen van ze raad ik een surbet/valuebet service voor een maand aan, je zult verstelt staan van hun zwakke lines. al lijdt het wel to het volgende
10bet: gelimiteerd en eruit gekickt.
Comeon: Limiet en gekickt.
Realdealbet:Limiet