Ervaringen met Neobet
Hallo allemaal,
dit is mijn eerste bericht hier. Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met Neo.bet. Mijn ervaringen zijn nogal wisselend, maar wellicht dat jullie er vooral positief of negatief over zijn. Ben benieuwd!
Hee Basisgol. Ik heb een account bij Neobet en moet zeggen dat deze bookmaker mij best heeft verrast. De website is erg snel en het is makkelijk om door de verschillende pagina's te navigeren. Ook de zoekfunctie werkt intuitief en is daardoor makkelijk in gebruik. De odds zijn ongeveer gelijk aan die van Unibet maar soms zit er net een klein verschil waardoor het hebben van een account bij Neobet voor mij prima is.
Wat vind je precies wisselend?
Ik heb ook al een tijdje een account van NEO.bet. Ook ik ben positief over deze bookmaker, de mobiele site werkt snel en prettig. Daarnaast is er een loyalty-systeem waarbij je door middel van het plaatsen van een weddenschap punten krijgt. Verlies je de weddenschap, dan krijg je extra punten. Hiermee spaar je voor € credits óf voor deposit bonuses. Daarnaast krijg je af en toe een extra 'bonus' waar je gebruik van kunt maken, bijvoorbeeld bij de herstart van de Bundesliga een actie 'plaats een weddenschap van 50 euro op odds > 1.5 en ontvang direct 50 euro credit'. Die moet je dan 5x rondspelen op odds >1.5 dus best te doen. Diezelfde bonus kreeg ik afgelopen weekend weer, én midweeks met als beperking dat de inzet op Dortmund-Bayern moet zijn.
Prima bookmaker!
Overigen bieden ze ook van die replay bets aan, dan zie je team 1 tegen team 2 spelen, met allerlei verschillende sporten. Je weet dus niet wie tegen wie speelt, maar daar kun je op inzetten. Ook gaan sommige nu extra snel, snelheid x10 ofzo, dan is een tennispotje dus vrij snel klaar, schommelen de odds ook best wat, maar is mijn ervaring dat ik op de verkeerd gok. Echt gokken dus, zou ik niet aanraden :)
Ben ook een groot fan van het loyaliteitsprogramma! Vind de service ook prima, wat ik altijd wel een pluspunt vind.
Minpuntje is wat mij betreft de wijze waarop ze de weddenschappen tonen. Het wijkt behoorlijk af van de standaard, waardoor het wennen en zoeken is. Maar al met al wel een dikke voldoende als je het mij vraagt!
Overigens staan op deze pagina nog 61 ervaringen waar je wellicht wat aan hebt! :-)
Topsite. Alleen jammer dat ze met een mooi concept als replay komen, maar als je dan er een beetje op wint je meteen limieten krijgt!
Beetje outsider tussen de verschillende bookies, dus even wennen. Loyaliteit programma gunstig, support vlot.
De odds zijn vaak minder scherp, dus ik merk dat ik er weinig bet.