Ervaring met Circusbet
Hallo,
Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?
Gr Fifaking (y) (y) :)
Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?
Gr Fifaking (y) (y) :)
in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik zit er nu een dag en alles loopt heel erg vlot. Zelfs als je een btss bet, krijg je meteen de uitslag en winst op je rekening, ook al loopt de wedstrijd nog.
Ik heb er momenteel nog geen problemen mee en je moet word goed op de hoogte gehouden.
Ik stuurde een vraag naar de klantenservice en had binnen 10 minuten antwoord terug.
Ik heb er momenteel nog geen problemen mee en je moet word goed op de hoogte gehouden.
Ik stuurde een vraag naar de klantenservice en had binnen 10 minuten antwoord terug.
Mensen het verwerken van de bets gaat nu het lekker.Afgelopen dagen flink geklaagd samen met andere vw'ers, hebben ze het technische team erop los gelaten. (y)
Bij mij gaat het nu ook perfect binnen 10 minuten na een wedstrijd staat het er weer bijgeschreven en met een livebet binnen 2-5 minuten dus werkt goed:)
Iemand hier ervaring met de 100% tot 250€ bonus van circus? Ben vooral benieuwd of er snel limieten worden opgelegd..
Na wat navraag heel duidelijk beeld gekregen i.v.m. de bonussen en de website!
Nu dat ik dat heb gedaan moet ik zeggen dat het schitterende bonussen zijn!
De bonusvoorwaarden zijn namelijk als volgt:
- Het "bonusbedrag" moet je 30x rondspelen zodat dit vrij komt
- Op minimale odds van 1.40
- ER IS GEEN TIJDSLIMIET! (Je hebt tijd tot 31 december 9999!)
Het enige nadeel is dat er redelijk snel limieten aan te pas komen. (n)
Nu dat ik dat heb gedaan moet ik zeggen dat het schitterende bonussen zijn!
De bonusvoorwaarden zijn namelijk als volgt:
- Het "bonusbedrag" moet je 30x rondspelen zodat dit vrij komt
- Op minimale odds van 1.40
- ER IS GEEN TIJDSLIMIET! (Je hebt tijd tot 31 december 9999!)
Het enige nadeel is dat er redelijk snel limieten aan te pas komen. (n)
Qua limieten, wat is redelijk snel? Als ik namelijk die 250 welkomstbonus pak.. zou ik die graag gelijk groot in willen zetten..
250*30 = 7500 als ik dan bijv. na twee bets van 100eu al gelimiteerd wordt tot nog maar 10eu per bet, ben ik wel even bezig..
En de minimale quotering is ook te bereiken dmv een combi? dus twee maal 1.2 maakt 1.44 en voldoet dus?
Thanks, ;)
250*30 = 7500 als ik dan bijv. na twee bets van 100eu al gelimiteerd wordt tot nog maar 10eu per bet, ben ik wel even bezig..
En de minimale quotering is ook te bereiken dmv een combi? dus twee maal 1.2 maakt 1.44 en voldoet dus?
Thanks, ;)
30 x rondspelen, maar voor sportweddenschappen hebben ze andere regels (telt voor een veel hoger percentage mee) Bij een storting van 250euro, moet je slechts voor 1500euro rondspelen @1.81-2.20 odds (bijvoorbeeld).
https://www.circus.be/Templates/Content/circus_be/default/documents/cgu-circusbe-bonus_nl.pdf
https://www.circus.be/Templates/Content/circus_be/default/documents/cgu-circusbe-bonus_nl.pdf
Laatst accountje gemaakt bij deze bookmaker. De rondspeelvoorwaarden van de bonus zijn voor mij erg gunstig. Omdat ik altijd European handicap op draw speel, die quotes staan altijd op 3.50 tot 5.00. Daardoor hoefde ik maar 3x rond te spelen.
De bookie is opzich prima voor erbij. Het zou nooit mijn vaste bookmaker worden. Het aanbod is daarvoor veel te beperkt.
Bij de storting moest ik beide keren wachten tot het geld erop stond, terwijl het wel afgeschreven werd... Dat geeft toch een beetje onzekerheid of het wel goed gaat.
Ben nu voor het eerst gaan uitbetalen. Dit duurt echter al bijna een week voordat de documenten goedgekeurd zijn. Denk dus dat ik deze bookie alleen zal gebruiken wanneer ze een leuke bonus hebben. Het duurt me allemaal wat lang.
De bookie is opzich prima voor erbij. Het zou nooit mijn vaste bookmaker worden. Het aanbod is daarvoor veel te beperkt.
Bij de storting moest ik beide keren wachten tot het geld erop stond, terwijl het wel afgeschreven werd... Dat geeft toch een beetje onzekerheid of het wel goed gaat.
Ben nu voor het eerst gaan uitbetalen. Dit duurt echter al bijna een week voordat de documenten goedgekeurd zijn. Denk dus dat ik deze bookie alleen zal gebruiken wanneer ze een leuke bonus hebben. Het duurt me allemaal wat lang.
Ik heb veel gezeur gehad met account verificatie, heb dat ook gemeld in een andere topic, heeft zo'n 2 weken geduurd. Het is opzich wel een prima bookmaker, maar zoals je zelf al zei te weinig aanbod, duurt te lang voordat een gewonnen weddenschap word uitbetaald + te weinig uitbetaal mogelijkheden.. Het is of naar een vestiging van ze toe die dus alleen in Belgie zitten, of bankoverschrijving wat 3-5 werkdagen duurt..
Mijn account verificatie was een dag of 3 wat vervolgens gewoon goed werd gekeurd.
Ik ben met name erg te spreken over de bonussen. Ik heb ongeveer een maand geleden mijn bonus rondgespeeld en vervolgens alles uitbetaald en blijf freebets aangeboden krijgen.
Verder ben ik het met Remco eens dat er wat minder aanbod is dan bij andere bookmakers.
Ik ben met name erg te spreken over de bonussen. Ik heb ongeveer een maand geleden mijn bonus rondgespeeld en vervolgens alles uitbetaald en blijf freebets aangeboden krijgen.
Verder ben ik het met Remco eens dat er wat minder aanbod is dan bij andere bookmakers.
Come on you Spurs!