Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met b-bets bookmaker

Hallo,

Iemand ervaring met B bets. Hoe is de bookmaker en heeft iemand gebruikt gemaakt van de stortingsbonus? Ze claimen dat je hem kan laten uit betalen zonder dat je de rondspeelvooraarden hebt gehaald.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar poepert
Country flagpoepert in 3-04-2016 19:24 Bookmakers
in 3-04-2016 19:24 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lees dit goed!!!!!

Slechts één advies: hééééééééél erg ver wegblijven van deze site. Dit is een pure scam-site!

Probeerde deze betting site even uit......plaatste 2 bets (1 winnend, 1 verliezend) en vanmorgen zag ik bij toeval dat er gewoon 70 € van mijn rekening was afgehaald (voor hetzelfde geld had ik dit niet eens gemerkt)!!!

Ik duik dus even in de chat om te vragen wat er misgelopen is?

Antwoord die kerel van de support afdeling, dat ze die 70€ er hadden afgehaald omdat mijn 2 bets hoger waren dan 30% van mijn balance. Dat staat dus blijkbaar ergens weggeschreven in hun T&C's. Ik zeg tegen die man: " als dat één van jullie voorwaarden zijn, dan kan je dat toch makkelijk inbouwen in je platform, zodat een speler niet eens de mogelijkheid heeft een bet hoger dan 30% van zijn balance in te zetten, of verwachten jullie dat elke speler het boek met jullie voorwaarden van buiten kent"? Daar konden ze dan weer niks aan doen!

Resultaat: 70 euro kwijt en mijn rondspeelvoorwaarden nog steeds op 0%!!!

Neen, dit soort van betting sites zijn we beter kwijt dan rijk.

VER VAN WEGBLIJVEN!!!!!!!!!!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.