Ervaringen met 10bet
Hallo,
Zijn er hier mensen die bij 10bet spelen ? Wat is jullie algemene ervaring met deze bookmaker ?
Hoe zijn ze met uitbetalen naar Skrill / Neteller ?
Alvast bedankt voor jullie reacties. (y)
Zijn er hier mensen die bij 10bet spelen ? Wat is jullie algemene ervaring met deze bookmaker ?
Hoe zijn ze met uitbetalen naar Skrill / Neteller ?
Alvast bedankt voor jullie reacties. (y)
in 9-11-2015 17:22 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vanaf vanmiddag kan ik niet meer inloggen op de site, er word aangegeven dat nederlanders niet meer welkom zijn, hebben meer mensen hier last van?
dutchdanny:
Vanaf vanmiddag kan ik niet meer inloggen op de site, er word aangegeven dat nederlanders niet meer welkom zijn, hebben meer mensen hier last van?
10bet doet dit of omdat men in de toekomst een licentie wil bemachtigen of omdat men een bestuurlijke boete tot €820.000 of 10% van de jaaromzet wil vermijden. In Het Financieele Dagblad las ik dat de KSA de richtlijnen voor sites om op de Nederlandse kansspel markt actief te mogen zijn sterk heeft aangescherpt. https://fd.nl/economie-politiek/1203887/kansspelautoriteit-in-actie-tegen-online-klompenbingo
Toto Sigarenboer
ok vandaar, hadden ze wel even mogen melden van te voren via een mailtje ofzo, nu kijken of ik mijn geld daar weg kan halen.
dutchdanny:
ok vandaar, hadden ze wel even mogen melden van te voren via een mailtje ofzo, nu kijken of ik mijn geld daar weg kan halen.
Trouwens hier nog een artikel over deze kwestie welke wel gewoon te lezen valt zonder een abonnement af te hoeven sluiten zoals bij FD het geval is : http://www.kansspelautoriteit.nl/nieuws/alle-nieuwsberichten/2017/mei/kansspelautoriteit/
Toto Sigarenboer
Bedankt Wedden voor je toelichting,
kunnen we straks alleen nog maar bij de Toto spelen.
kunnen we straks alleen nog maar bij de Toto spelen.
Ook deze bookie is niet meer beschikbaar voor NL spelers i.v.m. aankomende regulering van de kansspel wet.
Ik heb hier ook nog geld op en bets lopen. Iemand een idee welk stappen ik moet nemen om mijn geld terug te krijgen?
tino23:
Ik heb hier ook nog geld op en bets lopen. Iemand een idee welk stappen ik moet nemen om mijn geld terug te krijgen?
Even contact opnemen met support - lijkt me.
https://www.10bet.com/contactus/
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Al reeds gedaan 4 dagen geleden, nog geen reactie.
dutchdanny:
mailtje gestuurd en ik ben weer toegelaten, vreemd allemaal.