Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ernstige problemen met bookmaker Coral

Beste forum leden,
Ik ga even kort mijn situatie schetsen.
Vorige week maandag maak ik als Belg een account aan bij bookmaker Coral. Ik stort een bedrag van 50€ en begin uiteraard met het plaatsen van weddenschappen.
Na een productieve dag wil ik mijn winst afhalen. Dus ik stuur naar hun verification mail mijn ID en proof of adresse ( autoverzekering ).
Een 2-tal dagen erna krijg ik nog een mail van hen, waarin ze zeggen dat mijn ID aanvaard is maar de autoverzekering geen geldig document voor ze is. Ze vroegen mij een telefoon rekening met m'n adres of gas/electriciteits rekening.
Ik stuurde onmiddellijk mijn telefoonrekening waar m'n adres duidelijk op vermeld staat.
Nadien heb ik niets meer van ze gehoord... Dit is nu bijna een volledige week geleden.
Ik heb mails naar al hun beschikbare adressen verzonden en eveneens via hun twitter account om uitleg gevraagd maar telkens krijg ik geen reacties. Live chat hebben ze niet.
Wat kan ik tegen die soort praktijken doen ? ( rare is het is één van de oudste bookmakers ) dus volgens mij moeten ze toch betrouwbaar zijn??
Kan ik iets ondernemen?
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag magikdekay in 17-03-2013 09:28 Bookmakers
in 17-03-2013 09:28 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helaas hoor je dit verhalen wel vaker en ook bij meerdere bookmakers. Het beste wat je kan doen is even bellen met de customer support en daar je verhaal doen.
0 Vind ik leuk's
-
magikdekay Topic starter Geplaatst 17 mrt. 2013 om 13:08
thisizgame:
Helaas hoor je dit verhalen wel vaker en ook bij meerdere bookmakers. Het beste wat je kan doen is even bellen met de customer support en daar je verhaal doen.
thisizgame:

Ga ik morgen zeker doen. Dit zijn belachelijke praktijken en helaas sta je als gewone burger meestal machteloos.
Moesten ze mij willen weren hadden zijn mijn account toch al afgesloten ? ( ik zie ook geen enkele reden, enkel users uit de US zijn niet toegelaten volgens hun voorwaarden )
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Gewoon bellen, zo moeilijk is dat niet toch. Is altijd veel sneller
0 Vind ik leuk's
Misschien heb je wat aan de info uit dit topic: https://www.voetbalwedden.net/topic/coral-inschrijven-niet-voor-nederlandse-spelers-1274/
Ik kan hieruit opmaken dat het niet voor Nederlanders is en volgens mij ook niet voor Belgen.
Probeer het goed uit te leggen in je mail, je krijgt waarschijnlijk je storting terug. Alleen ben ik bang dat je je winst niet krijgt mocht Coral niet beschikbaar zijn voor Belgen..
Lees altijd goed de voorwaarden van de bookmaker!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
magikdekay Topic starter Geplaatst 18 mrt. 2013 om 11:36
kreezymind010:
Gewoon bellen, zo moeilijk is dat niet toch. Is altijd veel sneller

Moest ik binnengeraken zou dit wel handig zijn! Elke keer lange tijd in wacht... en dan hebben ze technical problems...
0 Vind ik leuk's
magikdekay Topic starter Geplaatst 18 mrt. 2013 om 11:39
thijspronk:
Misschien heb je wat aan de info uit dit topic: https://www.voetbalwedden.net/topic/coral-inschrijven-niet-voor-nederlandse-spelers-1274/
Ik kan hieruit opmaken dat het niet voor Nederlanders is en volgens mij ook niet voor Belgen.
Probeer het goed uit te leggen in je mail, je krijgt waarschijnlijk je storting terug. Alleen ben ik bang dat je je winst niet krijgt mocht Coral niet beschikbaar zijn voor Belgen..
Lees altijd goed de voorwaarden van de bookmaker!

Er staat nergens iets in hun voorwaarden inzake het weren van Belgen enkel US...
En ze hebben mijn ID goedgekeurd maar ze vroegen nog een telefoonrekening... Op mijn ID kunnen ze toch duidelijk zien dat ik Belg ben en mijn account onmiddellijk sluiten?
Ik lees op twitter dat er meer mensen geen reacties krijgen, ook Engelsen etc... Ik heb ze een aanmaning gestuurd ( wel vriendelijk gebleven uiteraard ).
Ik probeer straks nogmaals te bellen.. Let's hope!
0 Vind ik leuk's
Succes man! Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt. Ervaring is wel dat ze uiteindelijk uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
magikdekay Topic starter Geplaatst 19 mrt. 2013 om 10:05
Nou ze spelen wel lekker met m'n voeten hoor... Ze excuseren hun dat ze problemen hebben met hun website.
Dan krijg ik gewoon de standaard verification mail terug... ( heb al duizend maal mn ID en proof of adresse verzonden ).
En dan hoor je weer niets van hen...
Wat zijn ze daar toch allemaal aan het uitsteken. Ik hoop men geld nog terug te zien. Ze stellen het elke keer uit, telefonisch amper bereikbaar... Ik snap dit niet!!
0 Vind ik leuk's
magikdekay Topic starter Geplaatst 20 mrt. 2013 om 08:40
Allé ze hebben eindelijk mijn account geverifieerd!! Na enkele dreigementen ging het ineens wel snel moet ik zeggen.
4 van de 6 withdrawals zijn al ontvangen, de rest zal normaal gezien wel volgen.
Bij deze is de zaak opgelost!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.