Dom dom dom.. Ik heb een Toto bon liggen met winbedrag 477
Zoals de titel zegt...
Kan ik deze gewoon uitbetalen?
Als ik deze laat uitbetalen, wordt de belasting dan automatisch geheven of zal de winkelier met wat geluk niets in de gaten hebben en mij het hele bedrag geven?
:-(
Kan ik deze gewoon uitbetalen?
Als ik deze laat uitbetalen, wordt de belasting dan automatisch geheven of zal de winkelier met wat geluk niets in de gaten hebben en mij het hele bedrag geven?
:-(
in 10-12-2014 19:38 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Je kan het uiteraard wel terugvragen want als je je inzet er af trekt zit je onder het vrijgestelde bedrag?
bartieee:
Je kan het uiteraard wel terugvragen want als je je inzet er af trekt zit je onder het vrijgestelde bedrag?
477 - 22 (maximale inzet) = 455
Nee dus.
wed123:
Nee dus.
bartieee:
Nee dus.
Maximale inzet bij toto is al tijden geen €22,- meer. Je kunt boven de 1000 euro inzetten als je wilt..(nieuwe toto blaadjes ;-))
dennicism:
Maximale inzet bij toto is al tijden geen €22,- meer. Je kunt boven de 1000 euro inzetten als je wilt..(nieuwe toto blaadjes ;-))
wed123:
Nee dus.
bartieee:
Nee dus.
Echt? Haha, veel te lang geen toto meer gehaald
Alleen doet niemand dat.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Hier heb je een aantal TOTO aanbieders die bedragen boven de 454 wel uitbetalen..
Ik dacht in 1e instantie dat het bedrag tot 454 vrijgesteld was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Indien je 454 of minder zou winnen, betaal je hier geen belasting over, zit je over dit bedrag heen. dan ben je 29% over het gewonnen bedrag verschuldigd oftewel zo'n 132 euro!
Das wel balen maar goed, je hebt nog wel winst!
Das wel balen maar goed, je hebt nog wel winst!
inderdaad, het is best zonde maar je heb sowieso dikke winst gemaakt ;)
Prima artikel om te lezen hoe de Toto werkt en waarom je daar dus NIET je weddenschappen moet spelen: https://www.onetime.nl/wedden-op-sport-nieuws/ik-voel-mij-genaaid-door-de-toto
Zo herkenbaar dit artikel. Een spijker op z'n kop.
You'll never walk alone!!!!