De Bwin Bonus van 100 euro
Voor iedereen die gebruikt gemaakt heeft van de Bwin Bonus:
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kunnen jullie mijn naam ook nog doorgeven ?
Hubbmens
Hubbmens
hubmens:
Hubbmens
Hubbmens
Op https://www.voetbalwedden.net/superactie/ kan jij jou gebruikersnaam doorgeven. Alle opgegeven gebruikersnamen zullen 1x per week op maandag worden doorgegeven aan bwin waarop zij controleren wie er recht heeft op de bonus.
Toto Sigarenboer
Heb me afgelopen zaterdag opgegegeven voor de bonus, maar als ik inlog bij Bwin heb ik hem nog steeds niet binnen :(
rwba:
Heb me afgelopen zaterdag opgegegeven voor de bonus, maar als ik inlog bij Bwin heb ik hem nog steeds niet binnen :(
Wacht even tot eind van de week. Meestal is het binnen een week. Zie ook de reacties in het forum. Welkom bij voetbalwedden.net.
crew
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ok dankjewel
hoop dat hij er wel snel is, want naar mijn weten moet je voor 29e die 50+ 100 Bonus =150 rouleren
Dus dan moet ik 350 euro inzetten? A
Alvast bedankt, is mooie site btw ;) en zeker met dit soort schitterende acties!
hoop dat hij er wel snel is, want naar mijn weten moet je voor 29e die 50+ 100 Bonus =150 rouleren
Alvast bedankt, is mooie site btw ;) en zeker met dit soort schitterende acties!
Hey bedankt VW-crew,bij mij staat die bonus erop!!Had er dus toch recht op!!
Vlug eens storten se dat dat ook in orde is!! Leonardo
Vlug eens storten se dat dat ook in orde is!! Leonardo
rwba:
Ok dankjewel
Ok dankjewel
Welkom Rwba op voetbalwedden. Klopt helemaal 350 euro aan inzetten. Bedankt voor de complimenten we zijn ook druk bezig met updates en veranderingen om de site aan te passen naar de wens van de leden. We zullen dit soort acties zeker vaker in dit geval geldt hoe groter de site wordt des te groter de acties ook zullen worden :)
Voor diegene die dit verder nog niet weten het simpele rekensommetje voor deze bonus.
Het gestorte bedrag moet 1x rond gespeeld worden en het bonus bedrag 3x. In dit geval is dat 1x50=50 en 3x100=300 wat 350 maakt.
Toto Sigarenboer
Ik heb ook nu weer geen bonus ontvangen.
Ik weet nu even echt niet meer wat ik eraan moet doen. Ik heb vorige keer 50e gestort omdat ik toen dacht dat ik er recht op had. Dat bleek niet zo te zijn. Toen heb ik mij ongeveer 2 weken geleden weer opgegeven en weer 50e gestort. Maar ook toen niks ontvangen :s
Ik weet nu even echt niet meer wat ik eraan moet doen. Ik heb vorige keer 50e gestort omdat ik toen dacht dat ik er recht op had. Dat bleek niet zo te zijn. Toen heb ik mij ongeveer 2 weken geleden weer opgegeven en weer 50e gestort. Maar ook toen niks ontvangen :s
Zou je ook eens kunnen nakijken of mijn gebruikersnaam op de goede manier is doorgegeven? Ik heb de bonus nog niet gespeeld met mijn account: gebruikersnaam bwin: psvmike , ik hoor het nog!
Against modern Football
peterfr12:
Jij zou je bonus moeten hebben ontvangen. Weet je zeker dat je er nu niet gebruik van kan maken? Check dit even bij bwin. Jij moet de melding hebben gehad. Hoor het van je.
psvmike:
Zou je ook eens kunnen nakijken of mijn gebruikersnaam op de goede manier is doorgegeven? Ik heb de bonus nog niet gespeeld met mijn account: gebruikersnaam bwin: psvmike , ik hoor het nog!
Jij hebt je naam een maand geleden correct doorgegeven. Heb je de melding al gehad bij bwin dat je de bonus kan verzilveren. Controleer dit even.
crew
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden