Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat doe ik fout met mijn bet? Ik bet op basketbal 2 wedstrijden met min odd van 1.80 en dan staat er bij bonus: Not relevant due to multiple bets on same event.

Ik snap het niet meer hoor je moet het rondspelen op basketbal dan bet ik op basketbal is het weer niet goed. Iemand een idee wat er loos is?
0 Vind ik leuk's
Je kan niet 2 verschillende bets over 1 wedstrijd in een combi spelen.
0 Vind ik leuk's
Maar ik heb op amerikaanse ncaa en op de euroleague gebet dat zijn toch 2 verschillende bets? hoe moet je anders je bonus rondspelen? Er staat dat je op min 2 wedstrijden van 1.80 moet spelen en alleen op basketbal dan heb ik zoals boven op foto te zien is toch goed gebet?
0 Vind ik leuk's
Denise?? Kunt u mij helpen ik krijg via email ook amper gehoor van hun en zo spelen is ook niet leuk pff
0 Vind ik leuk's
Misschien had je al eerder op die wedstrijd gespeeld en mag je niet nogmaals een bet afsluiten op die wedstrijd? Ik weet niet of dat in de voorwaarden staat, maar het is wel absurd als dat zo zou zijn. Verder zou je combo gewoon normaal zijn hoor, normaal gesproken hoort dit gewoon te tellen, zeker als het in eerste instantie goedgekeurd is door het systeem. Als ik het goed begrijp is je bet geannuleerd? Waar had je trouwens op gebet, dat is mij niet helemaal duidelijk.

edit: ik zie het al, 2nd period over 41.5. Het is 16-24 geworden, 40 punten, dat is u41.5, dus lost.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Gaat niet erom of het lost is. Het gaat erom dat het niet verwerkt word in de rondspeelvoorwaarden. Ik denk dat ik stop hier ik vertrouw het niet. Per email duurt het ook dagen voor ze reageren ik vertrouw het niet echt. IK ga terug naar unibet denk ik
0 Vind ik leuk's
^ @totomaster

Is het ondertussen duidelijk/opgelost?

Issues over voorwaarden kan ik helaas ook niet altijd binnen een dag (of een paar dagen) uitvogelen. De snelste klap is toch meestal rechtstreeks aan de bookmaker vragen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik ben er gekapt. Service is drama en voorwaarden kloppen niet. Je moet op basketbal betten maar als je op een basketbal wedstrijd heb gezet dan mag je niet meer op die zelfde wedstrijd een nieuwe bet zetten... Zo vaag dat ik het ook niet meer snap en heb besloten daar niet te spelen
0 Vind ik leuk's
Kan de bonus van 5euro bij tipbet alleen worden rondgespeeld met basketball? Want de eerste 5 euro kon wel alleen op basketbal maar ik kan nu ook op sports zetten en winnen, maar vraag me dan af of me bonus dan nog wel word rondgespeeld.

gr
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.