Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
totomaster:
Er staat bij de voorwaarden dat je het geld niet naar iban mag terugstorten. Naar waar vragen jullie het op als jullie hebben gewonnen? En binnen hoelang heb je het geld ontvangen?
Er staat bij de voorwaarden dat je het geld niet naar iban mag terugstorten. Naar waar vragen jullie het op als jullie hebben gewonnen? En binnen hoelang heb je het geld ontvangen?
Hier ben ik ook wel naar benieuwd ja.
Gewoon uitbetaald naar mijn iban.
In de voorwaarde staat dat het speltegoed(de 50 euro bonus) niet naar iban gestort kan worden. Eigenlijk staat er dus gewoon dat je niet meteen de bonus terug kan storten maar hem eerst 1x rond moet spelen, voordat je hem kan terug storten. Dit omdat het speltegoed dan veranderd in gewonen bedrag.
In de voorwaarde staat dat het speltegoed(de 50 euro bonus) niet naar iban gestort kan worden. Eigenlijk staat er dus gewoon dat je niet meteen de bonus terug kan storten maar hem eerst 1x rond moet spelen, voordat je hem kan terug storten. Dit omdat het speltegoed dan veranderd in gewonen bedrag.
totomaster:
Lezen blijft moeilijk, er staat heel duidelijk HET SPELTEGOED kan niet worden overgemaakt naar IBAN. En als je #3 had gelezen stond er:
Elke Deelnemer die in de Actieperiode een bedrag bij Toto in zijn saldo storten de promotiecode ‘tot 50 euro bonus’ in de lijst ‘Promoties’ activeert, ontvangt het door hem/haar gestorte bedrag als speltegoed in zijn/haar saldo. Het maximaal te ontvangen bedrag aan speltegoed is € 50. Dit wil zeggen dat wanneer de Deelnemer bijvoorbeeld € 100 stort en de promotie kiest, er € 50 aan speltegoed gestort wordt.
Oftewel gewoon keer rondspelen en fini. Gisteren 100 gezet op Spurs bts tegen Monaco aan 1.82, had in de avond nog uitbetaling aangevraagd van €182,-.
Wat betreft de duur van uitbetalen duurde het eerst een stukje langer, maar gisteren denk een uurtje nadat de wedstrijd was afgelopen stond het geld op mijn rekening en heb ik een uitbetaling aangevraagd. Dit stond ongeveer een uurtje geleden al op mijn bankrekening.. Prima dus (Y)
totomaster:
Ik denk dat ze bedoelen dat je niet direct naar iban mag terugstorten zonder het eerst een keer rondgespeeld te hebben. Het staat er een beetje op een vage manier.
unijohn:
Ik denk dat ze bedoelen dat je niet direct naar iban mag terugstorten zonder het eerst een keer rondgespeeld te hebben. Het staat er een beetje op een vage manier.
totomaster:
klopt; 1 x rondspelen daarna mag je het terugstorten.
Stel ik stort 50 euro en ik krijg daar 50 euro bij:
15e feyenoord -->60
35e X -->118,65
50e Man U. --> 93
Dan behaal je toch sowieso winst?
Of is dit niet toegestaan?
15e feyenoord -->60
35e X -->118,65
50e Man U. --> 93
Dan behaal je toch sowieso winst?
Of is dit niet toegestaan?
ik denk het niet, IK denk dat als je 50 euro stort, je een bedrag van 100euro op de rekening hebt staan. En dan een freebet van 50euro hebt. denk ik....
@remco94, ik denk dat je daarmee onder 7. valt.
7. Het speltegoed kan niet worden overgemaakt naar de IBAN of worden ingewisseld voor
contanten en/of andere prijzen. In geval van een redelijk vermoeden van onrechtmatige
beïnvloeding van de Actie, misbruik of fraude behoudt Lotto bv zich het recht voor om
deelnames of deelnemers aan de Actie te weigeren of het recht op het speltegoed (achteraf) te
laten vervallen.
Misbruik/fraude.
7. Het speltegoed kan niet worden overgemaakt naar de IBAN of worden ingewisseld voor
contanten en/of andere prijzen. In geval van een redelijk vermoeden van onrechtmatige
beïnvloeding van de Actie, misbruik of fraude behoudt Lotto bv zich het recht voor om
deelnames of deelnemers aan de Actie te weigeren of het recht op het speltegoed (achteraf) te
laten vervallen.
Misbruik/fraude.
@ Moistert,
Dat denk ik inderdaad ook!
Thanks voor de reacties
Dat denk ik inderdaad ook!
Thanks voor de reacties
Heb het geld binnen, 50 euro gestort en dan 50 cadeau gehad. 250 behaald door combi en vanochtend uit laten betalen. Zag het net op de rekening staan, prima actie dus.