Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
boempatat:
Ladbrokes heeft een aktie voor nieuwe klanten:
AA Gent V RSC Anderlecht @5.00 als er wordt gescoord .Max inzet €10.00 geeft €50.00 dus.
Free money (h)
Ladbrokes heeft een aktie voor nieuwe klanten:
AA Gent V RSC Anderlecht @5.00 als er wordt gescoord .Max inzet €10.00 geeft €50.00 dus.
Free money (h)
boempatat:
helaas alleen voor spelers van belgie
helaas alleen voor spelers van belgie
BetFirst is alleen voor de mensen die een mail kregen. Staat er duidelijk in bij de voorwaarden.
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Circus
Heb je nog niet de tijd gevonden om op je computer naar Circus.be te surfen en te spelen?
Download nu de Circus.be-app op je smartphone of tablet en je hebt onze spelen overal binnen handbereik!
Wanneer je de app installeert, ontvang je bovendien een bonus van €10 op je Circus.be-account. Om hiervan te kunnen genieten, moet je wel al een eerste storting hebben uitgevoerd.
Heb je nog niet de tijd gevonden om op je computer naar Circus.be te surfen en te spelen?
Download nu de Circus.be-app op je smartphone of tablet en je hebt onze spelen overal binnen handbereik!
Wanneer je de app installeert, ontvang je bovendien een bonus van €10 op je Circus.be-account. Om hiervan te kunnen genieten, moet je wel al een eerste storting hebben uitgevoerd.
Betfair promo: 100% voor nieuwe klanten bij betfair, tot 200 euro.
3x bonus + stortingsbedrag rondspelen op quote 1,50 of hoger.
Prima bonus bij een prima bookmaker.
(Dacht alleen voor nl'ers)
3x bonus + stortingsbedrag rondspelen op quote 1,50 of hoger.
Prima bonus bij een prima bookmaker.
(Dacht alleen voor nl'ers)
wauw, mooie actie, even meepakken natuurlijk (y)
NBA / CS:GO
Ronby63 is circus.be ook voor nederlanders? Ik kan de app in de app store niet vinden
totomaster:
Ronby63 is circus.be ook voor nederlanders? Ik kan de app in de app store niet vinden
Gok apps zijn niet te downloaden in de app store. Zul je dus via de site op je telefoon moeten doen: https://www.circus.be/nl/mobile
Vervolgens optie Apple of Android kiezen :)
Daarnaast is Circus.be ook gewoon geldig voor Nederlanders (dacht ik toch).