Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
NetBet gunt me vandaag €30,- freebet :o Prima kalender daar
Netbet gunt mij €5 bonus vandaag! (y)
Wie niet waagt, wie niet wint..
NetBet advent calender:
https://sport.netbet.com/advent-calendar/
50% BONUS
UP TO $100
rollover deposit & bonus 6 + min odds 1.6
BONUS CODE: NB50DEPOSITBONUS13
https://sport.netbet.com/advent-calendar/
50% BONUS
UP TO $100
rollover deposit & bonus 6 + min odds 1.6
BONUS CODE: NB50DEPOSITBONUS13
Die Netbet kalender is by far de beste van alle Bookies. Nu weer €30,- free cash gehad voor een freebet.
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
swasoe:
Bij Interwetten 25 euro freebet als je 25 euro bet, moet wel op participate now drukken.
Bij Interwetten 25 euro freebet als je 25 euro bet, moet wel op participate now drukken.
swasoe:
Heb je hier de voorwaarden nog ergens van?
Ik meen dat je hem vanaf vandaag kon gebruiken maar ik kan de freebet nergens vinden.
mavagen:
Ik meen dat je hem vanaf vandaag kon gebruiken maar ik kan de freebet nergens vinden.
swasoe:
swasoe:
Freebet moet je via je mobile phone of tablet plaatsen.
dionysiou:
Die Netbet kalender is by far de beste van alle Bookies. Nu weer €30,- free cash gehad voor een freebet.
Hier 15 euro erbij, heerlijk die advent kalender!
Bij mij €25,- bonus money, 6x rollover op odds van 1.6+