Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vekemans-g:
365 is voor Belgen ook niet beschikbaar

Toch wel Vekemans, enkel op een alternatieve website, en nog maar enkele weken waarschijnlijk. Zie mijn vorig bericht.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
sk1986:
smittaa:
sk1986:
€25 In-Play Bet on Man City v Barcelona

Te gek, als ze het nou eens beschikbaar maakten voor nederlanders!

ligt aan NL niet aan bet365 hoor :p

Bedankt voor het te delen SK. Ik vrees wel dat dit één van de laatste keren zal zijn dat wij als Belgen hier gebruik van kunnen maken. De FOD kansspelcommissie heeft de website allsport365.com namelijk ook op de zwarte lijst gezet (http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html). Het moet enkel nog worden gepubliceerd in het Belgisch staatsblad, dus ik verwacht dat deze site over enkele weken ook voor Belgen niet meer toegankelijk zal zijn :-(

dan gebruik je toch gwn de mobile site of verander je DNS (kijk youtube) of gebruik een VPN server
of andere linkjes..
italian365.com/
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Tot zondag (23e) 100% bonusstorting @ betclic met een maximum van 20 euro.
0 Vind ik leuk's
Beste,
Vanavond gaat de Champions League weer van start en we worden meteen verwend met een leuke topper! Kunnen Kompany en co Barcelona thuis in bedwang houden en een stap naar de volgende ronde zetten? Volgens de noteringen kan het alle kanten op!

Voor de Champions League heeft Unibet nog altijd een leuke promotie klaarstaan!
Unibet betaalt alle verliezende weddenschappen op Correcte Score, Halftime/Fulltime, Eerste Doelpuntenmaker en Laatste Doelpuntenmaker terug voor elke Champions League wedstrijd waar een doelpunt gemaakt wordt in de blessuretijd, tot maximum €100.
Op de Unibet site kan je de voorwaarden en bepalingen terugvinden.
Veel succes!
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Mooie actie (alweer) op golden palace.
Je krijgt een gratis spin op de game Royal Wheel per euro die je stort (max 100 free spins = 100€).
In te voeren code voor je storting doet: LMRW
0 Vind ik leuk's
de site van goldenpalace.be is helemaal vernieuwd.......kan men daar nu asian handicaps spelen of zie ik dat mis????
0 Vind ik leuk's
Enkel vandaag op circus.be een stortingsbonus van 50% (max bonus 200€, storting van 400€) dus!
0 Vind ik leuk's
cgdjt:
Enkel vandaag op circus.be een stortingsbonus van 50% (max bonus 200€, storting van 400€) dus!

doet circus ook aan withdrawals?
0 Vind ik leuk's
Come On Sports biedt een 400% bonus aan!!
Maximaal 10 storten is 40 erbij = 50 euro dus.
vrijspelen: 8 x aan 2.00 odd
0 Vind ik leuk's
smittaa:
Come On Sports biedt een 400% bonus aan!!
Maximaal 10 storten is 40 erbij = 50 euro dus.
vrijspelen: 8 x aan 2.00 odd

Bij mij staat die er niet bij hoor. Heb je een code moeten invullen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.