Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bonusbedrag 6x rondspelen op een minimum qoutering van 1,40
0 Vind ik leuk's
johannes842:
Profiteer vandaag van deze speciale Sint Maarten stortingsbonus. Met deze bonus kun jij jouw volgende storting vergroten met 50% bonusgeld tot max. €25. Wees er snel bij voordat deze bonusaanbieding op dinsdag 11 november om 23.59 uur komt te vervallen.
Ik wil de bovenstaande bonus en ik accepteer ook de bonusvoorwaarden.
--------------------------------------------------- Bonusvoorwaarden --------------------------------------------------------
Hoe werkt het?
Stap 1. Activeer deze bonusaanbieding.
Stap 2. Stort geld op jouw Unibet account.
Stap 3. Het bonusbedrag dat je ontvangt is afhankelijk van het bedrag dat je stort.
Stap 4. Het bonusbedrag kan alleen vrijgespeeld worden op onze producten te spelen.
Stap 5. Zodra je hebt voldaan aan onze vrijspeelvoorwaarden kan het resterende bedrag direct opgenomen worden.

Waarschijnlijk gestort geld + ontvangen bonus 3x rondspelen ofzo.
0 Vind ik leuk's
roelroel:
johannes842:
Profiteer vandaag van deze speciale Sint Maarten stortingsbonus. Met deze bonus kun jij jouw volgende storting vergroten met 50% bonusgeld tot max. €25. Wees er snel bij voordat deze bonusaanbieding op dinsdag 11 november om 23.59 uur komt te vervallen.
Ik wil de bovenstaande bonus en ik accepteer ook de bonusvoorwaarden.
--------------------------------------------------- Bonusvoorwaarden --------------------------------------------------------
Hoe werkt het?
Stap 1. Activeer deze bonusaanbieding.
Stap 2. Stort geld op jouw Unibet account.
Stap 3. Het bonusbedrag dat je ontvangt is afhankelijk van het bedrag dat je stort.
Stap 4. Het bonusbedrag kan alleen vrijgespeeld worden op onze producten te spelen.
Stap 5. Zodra je hebt voldaan aan onze vrijspeelvoorwaarden kan het resterende bedrag direct opgenomen worden.

Waarschijnlijk gestort geld + ontvangen bonus 3x rondspelen ofzo.

--> Wedden op Sport: 6 keer de waarde van het ontvangen bonusgeld.
--> Wedden op sport: alleen weddenschappen met een minimale notering van 1.40 of groter tellen voor de vrijspeelvoorwaarden.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Is het mogelijk om bijvoorbeeld €100 te storten (dus €50 bonus) en dan €100 weer opnemen en met de €50 bonus te gaan spelen?

Als ik het goed begrijp moet ik de bonus dan verzesvoudigen dus in totaal €300,- ?

0 Vind ik leuk's
michaelr10:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld €100 te storten (dus €50 bonus) en dan €100 weer opnemen en met de €50 bonus te gaan spelen?

Als ik het goed begrijp moet ik de bonus dan verzesvoudigen dus in totaal €300,- ?

Nou je begrijpt het dus niet goed... Ten eerste staat er dat je maximaal een bonus van 25 kan krijgen, dus niet 50 zoals je laat zien. Daarnaast moet je het geld rondspelen en kan je het natuurlijk niet meteen erafhalen.
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
michaelr10:

Nou je begrijpt het dus niet goed... Ten eerste staat er dat je maximaal een bonus van 25 kan krijgen, dus niet 50 zoals je laat zien. Daarnaast moet je het geld rondspelen en kan je het natuurlijk niet meteen erafhalen.

Volgens mij snap jij de vraag niet goed..

Kan ik het geld wat ik stort eraf halen, dus mijn geld niet de bonus. En vervolgens met de bonus van €25 dan rondspelen?
0 Vind ik leuk's
Nee dat kan niet. Niet doen dus, anders ben je de bonus kwijt.
0 Vind ik leuk's
Nee, dat kan niet. Pas wanneer je de bonus hebt rondgespeeld krijg je een cash balance.
0 Vind ik leuk's
heb nu 17% al rondgespeeld op tiebreak met federer,telt niet als void,maar telt hem gewoon als gezette bet, je krijgt en je percentage en je inzet terug :p
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
multimaker:
Nee dat kan niet. Niet doen dus, anders ben je de bonus kwijt.

Dankje!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.