Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ventbeats:
Hey jongens,

Heb onlangs gelezen dat vele van jullie bonussen van websites 'ronspelen' dmv het layen van bets. Ik zie dat sommige sites een bonus geven tot 300 euro bij je eerste deposit. Mijn vraag aan jullie is: is het mogelijk om bijvoorbeeld 250 euro te depositten bij napoleongames (waarna je dus 250 euro bonus krijgt) en je oorspronkelijke 250 euro gelijk terug te storten naar je rekening (Uiteraard na het opsturen van een kopie van je ID-kaart) ?Ben niet van plan bonussen rond te gaan spelen volgens dit systeem maar als ik op deze manier 250 euro heb die ik vervolgens een x aantal keer rond moet spelen is het natuurlijk het proberen waard.

Bij de meeste (dan niet alle) bookmakers is het zo dat wanneer jij gebruik maakt van een bonus en je je stortingsbedrag terugstort deze bonus komt te vervallen. Dus in jouw geval:
Stel jij stort 250 euro bij napoleongames, dan krijg jij hier een bonus van 250 euro bovenop. In totaal is je saldo dan 500 euro. Besluit je dan om je stortingsbedrag van 250 terug te storten op je rekening, dan komt de bonus te vervallen en is je totale saldo weer 0.
0 Vind ik leuk's
Helder. Bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat wanneer je voor 250 euro aan bets plaatst ze dan eerst je "echte geld" afhscrijven en je vervolgens pas je "bonusgeld" kunt gebruiken? Als dit het geval is zie ik er toch lekker vanaf. Klonk natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips!
0 Vind ik leuk's
voetbal2222:
Bedankt voor de tips!http://bit.ly/1qNVAe2">

zo typisch e, u registreren en dan zo snel mogelijk uw postenteller opdrijven met nutteloze, in uw geval zelf identieke posts...een forumbederver maw

on topic: ik zie brugge en moeskroen vandaag punten pakken en speel beide op winst, indien dnb of x2 interessante odds bieden pak je deze best
edit: sry verkeerde topic gekozen
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Gratis €5,- bet op CL bij Toto let op: geldig tot en met woensdag!
https://www.toto.nl/actievoorwaarden/CL5euro.pdf
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Comeon: Als één selectie verliest, krijg jij je geld terug
Plaats een €25 combo bet met een minimum van 3 selecties op de Champions League deze week. Als jouw bet verliest met maar één selectie geven wij je inzet terug.

Om in aanmerking te komen zorg er dan voor dat:
> Je €25 of meer inzet
> Het een pre-match combo bet is
> Je alleen bet type '1x2 Full Time' selecteert

Om je geld terug te krijgen stuur dan een email naar campaign@comeon.com voor 23:59 op 18 september. Dit zal als bonus geld terug worden gestort in je account op 19 september om 18:00 CET. Inzetvereisten x1, met minimum odds van 1.5
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Plaats een €25 combo bet met een minimum van 3 selecties op de Champions League deze week. Als jouw bet verliest met maar één selectie geven wij je inzet terug.

> Je €25 of meer inzet

Om je geld terug te krijgen stuur dan een email naar campaign@comeon.com voor 23:59 op 18 september. Dit zal als bonus geld terug worden gestort in je account op 19 september om 18:00 CET. Inzetvereisten x1, met minimum odds van 1.5

Wellicht een tikfoutje, maar volgens de site moet je minimaal 4 selecties hebben.
Edit; ook dat ONLY selections van 1,5 of hoger is wel iets om op te letten.

To qualify for a combo refund make sure your bet:
Is a pre-match bet including the bet type 1X2 Full Time only.
Contains 4 or more selections.
Contains ONLY selections with odds of 1.5 or greater.
Has a stake of €25 or greater.
0 Vind ik leuk's
inter-wetten heeft vandaag weer een 25% stortingsbonus tot max 250 euro..
0 Vind ik leuk's
robbie63:
inter-wetten heeft vandaag weer een 25% stortingsbonus tot max 250 euro..

Yep! Very easy bonus. Je hoeft enkel het gestorte bedrag rond te spelen (minimaal 3x) op odds van 1.7 of hoger. Erg makkelijk dus. Wel alleen voor mensen die de nieuwsbrief kregen.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
sirasius:
vw-crew:

> Je €25 of meer inzet

Wellicht een tikfoutje, maar volgens de site moet je minimaal 4 selecties hebben.
Edit; ook dat ONLY selections van 1,5 of hoger is wel iets om op te letten.

To qualify for a combo refund make sure your bet:
Is a pre-match bet including the bet type 1X2 Full Time only.
Contains 4 or more selections.
Contains ONLY selections with odds of 1.5 or greater.
Has a stake of €25 or greater.

Hehe net ingezet zonder de complete voorwaarden te lezen. LET OP: HET BETREFT ALLEEN WEDSTRIJDEN VAN 16/9.
Heb zelf 25 euro op:
Atletico to win
Galatasaray to win
PSG to win
AS Roma to win
@8,38

Bij 1 fout krijg ik mijn geld dus niet terug helaas...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.