Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Slechts €10,- max inzetten, dat botst natuurlijk niet aan.
Heeft iemand de bonus van comeon van gisteren gespeeld? Je kreeg een bonus als je in had gezet op England-Italy. Volgens mij zou de bonus direct na afloop van de wedstrijd beschikbaar zijn onder je bonus-tab, maar ik heb niets gekregen.
Meer mensen die hieraan hebben meegedaan en wel/niet een bonus hebben ontvangen?
Meer mensen die hieraan hebben meegedaan en wel/niet een bonus hebben ontvangen?
Hoe kan ik profiteren van €100 aan gratis weddenschappen?
1
Log in op je account. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier.
2
Doe je eerste storting en plaats vervolgens risicovrij je eerste weddenschap.
3
Als je je eerste inzet verliest dan geven wij je geld tot €90 in de vorm van een bonus terug.
Claim je terugbetaling binnen 30 dagen door een e-mail te sturen naar: support.nl@betfirst.be met als onderwerp "gratis weddenschap".
Plaats een eerste weddenschap van een bedrag naar keuze. Bijvoorbeeld: je plaatst een eerste weddenschap van €20 en je verliest de weddenschap. Je kunt vervolgens aanspraak maken op een terugbetaling van €20. Je kunt een eerste weddenschap van €90 risicovrij uitproberen!
1
Log in op je account. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier.
2
Doe je eerste storting en plaats vervolgens risicovrij je eerste weddenschap.
3
Als je je eerste inzet verliest dan geven wij je geld tot €90 in de vorm van een bonus terug.
Claim je terugbetaling binnen 30 dagen door een e-mail te sturen naar: support.nl@betfirst.be met als onderwerp "gratis weddenschap".
Plaats een eerste weddenschap van een bedrag naar keuze. Bijvoorbeeld: je plaatst een eerste weddenschap van €20 en je verliest de weddenschap. Je kunt vervolgens aanspraak maken op een terugbetaling van €20. Je kunt een eerste weddenschap van €90 risicovrij uitproberen!
blatendeaap:
Heeft iemand de bonus van comeon van gisteren gespeeld? Je kreeg een bonus als je in had gezet op England-Italy. Volgens mij zou de bonus direct na afloop van de wedstrijd beschikbaar zijn onder je bonus-tab, maar ik heb niets gekregen.
Ik ook niet
chadman:
Ik ook niet
blatendeaap:
Ik ook niet
De chat is vandaag offline, ik heb een berichtje gestuurd.
edit: Overigens was de bonus van eergisteren volgens mij ook niet mogelijk. Je moest live inzetten op "next team to score" bij Nederland-Spanje, maar die weddenschap stond er volgens mij helemaal niet bij. Er stond alleen "first to score" en "last to score". Ik heb gewacht tot het eerste doelpunt viel, misschien zou "first to score" veranderen in "next to score". Dit gebeurde niet, dus toen heb ik maar ingezet op Nederland "last to score".
Je kreeg bij een verliezende weddenschap je geld terug, dus ik weet niet of mijn weddenschap aan de voorwaarden voldaan zou hebben :)
blatendeaap:
edit: Overigens was de bonus van eergisteren volgens mij ook niet mogelijk. Je moest live inzetten op "next team to score" bij Nederland-Spanje, maar die weddenschap stond er volgens mij helemaal niet bij. Er stond alleen "first to score" en "last to score". Ik heb gewacht tot het eerste doelpunt viel, misschien zou "first to score" veranderen in "next to score". Dit gebeurde niet, dus toen heb ik maar ingezet op Nederland "last to score".
Je kreeg bij een verliezende weddenschap je geld terug, dus ik weet niet of mijn8 weddenschap aan de voorwaarden voldaan zou hebben :)
chadman:
Ik ook niet
blatendeaap:
Ik ook niet
Je kreeg bij een verliezende weddenschap je geld terug, dus ik weet niet of mijn8 weddenschap aan de voorwaarden voldaan zou hebben :)
Ik heb niet gekeken toen het nog nul nul was maar toen ik bij 1-1 ging wedden hadden ze "team to score 3rd goal" wat volgens mij op hetzelfde neerkwam. Die weddenschap had ik overigens gewonnen dus helemaal zeker weet ik het ook niet.
Hey Blatendeaap en Chadman, zouden jullie me een PM kunnen sturen wat betreft die acties? Hoor graag of ik kan helpen!
Gr. Jesper - ComeOn!
Gr. Jesper - ComeOn!
ComeOn! WK Actie vd dag: Wed op Ronaldo of Muller als goalscorer, scoren ze niet maar raken ze de lat dan krijg je je inzet terug.
Lees meer hier!
Lees meer hier!
jessie-who:
ComeOn! WK Actie vd dag: Wed op Ronaldo of Muller als goalscorer, scoren ze niet maar raken ze de lat dan krijg je je inzet terug.
Lees meer hier!
Lees meer hier!
kan je die geld meteen terug storten?
jessie-who:
Hey Blatendeaap en Chadman, zouden jullie me een PM kunnen sturen wat betreft die acties? Hoor graag of ik kan helpen!
Gr. Jesper - ComeOn!
Gr. Jesper - ComeOn!
Net gestuurd