Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Daar kom ik ook op uit, maar dan kan ik niet voor opt-in kiezen of iets dergelijks. Ook onder het kopje promoties is deze actie niet te vinden.
Ik ben ingelogd en zie hem wel staan bij de promoties. Log eens in bij MrGreen en klik dan pas op deze link:
Lukt dat?
Arthur, bedankt voor je gedane moeite. Helaas werkt het allemaal niet. Heb ook contact gehad met live support en zij weten ook niet hoe dit kan en gaan het uitzoeken...ik ga er maar vanuit dat deze promotie aan mij voorbij zal gaan.
Arthur, bedankt voor je gedane moeite. Helaas werkt het allemaal niet. Heb ook contact gehad met live support en zij weten ook niet hoe dit kan en gaan het uitzoeken...ik ga er maar vanuit dat deze promotie aan mij voorbij zal gaan.
Graag gedaan.Jammer dat je hem niet ziet. Zie je hem ook niet als je op "promoties" klikt? Ik zag hem daar niet de eerste keer, maar de 2e keer.
Goedemiddag de actie zal wel niet voor iedereen zijn.ik kan hem ook niet vinden.
Ik had een mail ontvangen, dus was van de veronderstelling dat het open voor iedereen is gezien het hier niet om een stortbonus gaat maar een speciale ODD.
Ik zie in mijn spam dat ik deze promotie ook vaak heb gekregen, ga het vandaag voor de eerste keer gebruiken.
Quick question aan de mensen die hier reeds gebruik van hebben gemaakt: als je hier al eens gebruik van hebt gemaakt, krijg je deze promotie vaker of niet meer?
In mijn mails heb ik gezien dat ik dit minstens 1x/week kreeg, zou leuk zijn om dit wekelijks te kunnen gebruiken :)
Fijne bonus voor Belgische nieuwkomers! 😀😀😀
Er zijn veel spannende Belgische wedstrijden in september en oktober en Unibet heeft een fijne bonus voor alle nieuwe Unibet klanten!
Als een van de eerstgenoemde (en dikgedrukte) teams wint, dan zorgt Unibet ervoor dat je 10x (!!) je inzet wint👉👉;
08/09 Belgie - IJsland
13/09 Anderlecht – Cercle Bruges
20/09 Genk – Mechelen
27/09 Club Bruges – Cercle Bruges
04/10 Club Bruges – Anderlecht
Meld je nu aan via deze link om gebruik te maken van deze bonus! ; https://dspk.kindredplc.com/redirect.aspx?pid=15009&bid=35644
Iemand de reload bonus van tipbet geactiveerd?
Is toch een flut reload? Minimale odd 1,5 is wel oke. Maar je mag alleen met combi's vrijspelen.
Vandaag heb ik per mail een 25% bonus tot 25 euro ontvangen van Interwetten. Het is niet veel maar toch mooi om mee te pakken. Misschien loont het om even je account te checken of meerdere mensen dit hebben ontvangen.