Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Ladbrokes welkomstbonus
Deze actie is geldig voor alle?nieuwe Belgische klanten?van?Ladbrokes?(actie loopt tot 15 maart 23.59 uur):
Klik hier om naar de bonus te gaan
Bekijk de actie en de voorwaarden op deze pagina
Voor de premiumers van Bwin en misschien ook wel Bwin zelf: Vanwege een nieuw deposit systeem hebben ze een leuke stort actie bestaande uit 10x5€ freebetjes en 10x25 freespinnetjes. Je moet maar ff inloggen!
Mooie actie inderdaad, geldig tot 31 maart.
Op één pagina staat 10x10 free spins, op een andere 10x25 trouwens
Ik heb t gisteren eens geprobeerd en kreeg wel gewoon 25 freespins welke overigens, net als met het rad of die kraslotjes die ze hebben, 9.9/10 keer niks voorstellen hahah.
Het dagelijkse rad of de kraslotjes of de coin toss bij Bwin leveren logischerwijs geen fortuinen op, maar af en toe pak ik er toch wat klein geld mee :D
Exclusief voor leden van Voetbalwedden! (Actie geldig tot 17 maart 05:00)
1. Ga naar de actiepagina
2. Zet min. ?‚?20 in op de GP van Australië (min. odd 1.80) bij Bet90
3. Ontvang ?‚?40 bonus!
Actie is voor nieuwe én bestaande klanten!
Dus als ik het goed begrijp heb je zeven dagen de tijd om 40 EUR 4 keer rond te spelen en dit moet gebeuren op Motorsport anders verdwijnt je bonus money?
Dus als ik het goed begrijp heb je zeven dagen de tijd om 40 EUR 4 keer rond te spelen en dit moet gebeuren op Motorsport anders verdwijnt je bonus money?
Zo staat het er (nog) wel, maar we hebben dit kunnen veranderen naar 30 dagen.
Aha, top. In dat geval heb je in ieder geval nog de GP van China en de GP van Bahrein om het rond te spelen in plaats van deze week inzetten voor de volgende GP al. Prima actie dan!
Wordt de bonus wel automatisch toegevoegd? Volgens mij werkt dat nog niet naar behoren, want er verschijnt geen popup zoals op de actiepagina vermeld is maar als dat later alsnog wordt gedaan is het ook prima natuurlijk.
Exclusief voor leden van Voetbalwedden! (Actie geldig tot 17 maart 05:00)
1. Ga naar de actiepagina
2. Zet min. ?‚?20 in op de GP van Australië (min. odd 1.80) bij Bet90
3. Ontvang ?‚?40 bonus!
Actie is voor nieuwe én bestaande klanten!
Bekijk de actiepagina voor de volledige actievoorwaarden
"You account was not created with a eligible affiliate ID to get this promotion.
hoe moet je dat weten dan?
Pfff. zaadsupport op Bet90. Beter zet VW vlg keer even duidelijk in de voorwaarden dat je eerste bij VW moet navragen of de actie wel voor jou geldt, aangezien je je account dus ooit in een verleden via VW aangemaakt moet hebben.
"Exclusief voor een beperkt aantal leden van Voetbalwedden.net, dus check eerst even of je een bet moet plaatsen"
En fijne support ook van VW hierbij, of hebben ze niet door dat de GP inmiddels al is geweest...