Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

https://www.bet777.be/en/verdien-free-bets/

klinkt een beetje ingewikkeld, maar bij wedden op de Premier League (nadeel 3.5% bij Bet777) is er een heel klein voordeel te behalen wellicht indien je er van uit gaat dat een freebet ongeveer 50 % waard is, d.w.z. een freebet van 100 euro is ongeveer 50 euro waard. Of zie ik dit verkeerd en heeft dit aanbod meer waarde?

1 Vind ik leuk's
Op di. 4 dec. 2018, 20:50 schreef henniem:

klinkt een beetje ingewikkeld, maar bij wedden op de Premier League (nadeel 3.5% bij Bet777) is er een heel klein voordeel te behalen wellicht indien je er van uit gaat dat een freebet ongeveer 50 % waard is, d.w.z. een freebet van 100 euro is ongeveer 50 euro waard. Of zie ik dit verkeerd en heeft dit aanbod meer waarde?

Een freebet is makkelijk 75-80% waard, hier valt zeker winst te halen. Thanks voor het melden ik ga hier morgen mee beginnen.

0 Vind ik leuk's

circus.be dit weekend een flexibele bonus/freebet afhankelijk van wat er achter het vakje zit dat je kiest. Bij mij 50% bonus, max 100 euro bonus

0 Vind ik leuk's
Op vr. 7 dec. 2018, 21:35 schreef henniem:

circus.be dit weekend een flexibele bonus/freebet afhankelijk van wat er achter het vakje zit dat je kiest. Bij mij 50% bonus, max 100 euro bonus

Ik had 5 freebets van 2.5 euro.

Let op bij die 50% bonus van circus, je moet dit namelijk 15x rondspelen, dat is best veel!

Veel succes alvast

0 Vind ik leuk's
Op di. 4 dec. 2018, 20:50 schreef henniem:

Maar als ik het goed heb start je in niveau 1 op een free bet van 4% max 50 euro, dus als je die freebet van 50 euro wil moet je eerst 1250 euro aan real money bets plaatsen. Dit aanbod lijkt me dus niet veel waard.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Dartfans opgelet: pak free bets bij Bet90!

Deze actie is geldig voor alle?nieuwe & bestaande klanten?van Bet90 (actie loopt t/m 1 januari 2019):

Wat moet je doen?

1. Klik hier om naar de actiepagina te gaan
  2. Klik op de 'opt in' knop op de actiepagina
  3. Plaats drie weddenschappen met een minimale inzet van ?‚?10 en een minimale odd van 1.50 op het PDC World Championship
  4. Ontvang een ?‚?10 free bet
  5. Deze actie kun je elke nieuwe week (ma t/m zo) herhalen tot het einde van het WK darts (1 januari 2019)

Bekijk de volledige actievoorwaarden op deze pagina

2 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Na 18 dagen eindelijk een freebetje gewonnen in de kalender van betfirst. Iemand enige ervaringen met het krijgen hiervan qua tijdsbestek. Ze geven er 72 uur voor aan...

0 Vind ik leuk's
Op di. 18 dec. 2018, 15:46 schreef altaidpech:

Na 18 dagen eindelijk een freebetje gewonnen in de kalender van betfirst. Iemand enige ervaringen met het krijgen hiervan qua tijdsbestek. Ze geven er 72 uur voor aan...

Je krijgt een mailtje wanneer deze beschikbaar is in jouw account. Meestal ruim binnen de 72 uur.

1 Vind ik leuk's
Op di. 18 dec. 2018, 17:13 schreef mattiez88:
Op di. 18 dec. 2018, 15:46 schreef altaidpech:

Je krijgt een mailtje wanneer deze beschikbaar is in jouw account. Meestal ruim binnen de 72 uur.

Thanks!

0 Vind ik leuk's

Bij unibet vandaag alleen 50% Deposit Bonus today up to 20,-

4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.